پکیجهای آموزشی
Loading...
مانی سافت Manisoft

تفاوت Set to Frame Size با Scale to Frame Size در پریمیرپرو

Set to Frame Size برای فیت کردن اندازه کلیپ با اندازه سکانس بدون افت کیفیت در خروجی و Scale to Frame Size برای فیت کردن اندازه کلیپ با سکانس با افت کیفیت و 1/4 اندازه اصلی ویدیو و در خروجی اما کدامیکی بهتره و چه زمانی کدام را انتخاب کنیم؟ روی ویدیو راست کلیک کنید و گزینه Scale to frame size رو بزنید تا با اندازه سکانس فیت بشه.

تفاوت Set/Scale to frame size در پریمیر پرو

در ویدیو زیر متوجه خواهید شد که چه زمانی و چرا باید هر کدام از دستورات Scale to frame size و Set to frame size را باید انتخاب کنید. بسیاری افراد این دو گزینه را بدون اینکه تفاوت اصلی آنها را بدانند استفاده میکنند و در نهایت متوجه پایین بودن کیفیت خروجی میشوند.

مدت زمان ویدیو : 2دقیقه

 

پریست آماده برای Set to frame size بسازید

اگر تصور میکنید که در پروژه هایتان اغلب مجبور هستید از این 2 دستور استفاده کنید پیشنهاد میکنم برای افزایش سرعت کار تدوین و جلوگیری از اتلاف وقت ، یک پریست آماده از افکت Motion بسازید.

فرض کنید پروژه ای به اندازه فول اچ دی دارید و همیشه هم تعدادی ویدیو فورکی را باید در چنین سکانسی وارد کنید روی یکی از ویدیوهای فورکی کلیک کرده و به افکت کنترل بروید و با Scale اندازه آنرا فیت کنید اکنون روی نام افکت Motion راست کلیک کرده و گزینه Save preset را بزنید و پریست را ذخیره کنید. از این به بعد کافی است این افکت را روی تمام ویدیوهای فورکی بگذارید.

پریست آماده پریمیرپرو چیست : چطور بسازیم و دانلود
پریست پریمیرپرو فایلی هست که یه سری تنظیمات و رنگها و جلوه ها و انیمیشن ها از قبل داخلش انجام شده و ما فقط اونو به کلیپها اعمال میکنیم و زحمتون ر
بیشتر بدانید
پریست آماده پریمیرپرو چیست : چطور بسازیم و دانلود کنیم

از افکت Transform استفاده کنید

اگر ویدیوهایی که با سکانس هم اندازه نیستند در سکانس پشت سر هم قرار میگیرند ، بجای اینکه از یک پریست آماده Motion روی آنها استفاده کنید ، بهتر است از ویدیو افکت Transform کمک بگیرید تا با یک ادجاست و در چند ثانیه همه آنها را تنظیم کنید.

آموزشهای افکت Transform ترنسفورم پریمیرپرو
به پنجره Effects برید افکت ترنسفورم Transform رو بگیرید و به یک ادجاسمنت لایه اعمال کنید. در تنظیمات این افکت آپشن Scale میتونه چندین ویدیو رو بص
بیشتر بدانید
آموزشهای افکت Transform ترنسفورم پریمیرپرو

سوالات متداول

چه زمانی بهتر است از Scale to frame size در پریمیر پرو استفاده کنیم؟

وقتیکه سرعت کامیپوتر ما مقداری پایین است و یا زمانی که خروجی که میگیریم خیلی مهم نیست کیفیت بالایی داشته باشد.

آیا کیفیت خیلی افت میکند اگر از Scale to frame استفاده کنیم؟

آنقدرها نیست که کیفیت ویدیو خراب باشد و قابل قبول است مگر اینکه کسی در تلویزیون یا دستگاه خود بخواهد در ویدیو خیلی زوم کند.

آیا میشود قبل از گذاشتن عکس/ویدیو در سکانس اینکار را انجام داد؟

بله. در پنجره Project تمام عکس/ویدیوها را انتخاب کنید، به منوی Clip و سپس Video option رفته و گزینه موردنظر را انتخاب کنید.

تدوین و ساخت ویدیو

با یادگیری پریمیرپرو به سبک مانی سافت هر ویدیویی را حرفه‌ای بسازید.

...

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمیشود

خدمات اصلی مانی سافت

شاید برخی خدمات ما مناسب کسب و کار شما باشد

تولید آموزشهای کاربردی

در این سایت برای نرم افزارهای تدوین فیلم ، طراحی ، کار با وسایل عکاسی و فیلمبرداری و تولید محتوا ، دوره های جامعی تولید نموده ایم. از قسمت پکیج آموزشی بالای سایت وارد شوید.

فروش لایسنس نرم افزار اوریجینال

از برنامه های ادوبی گرفته تا فیلمورا ، فاینال کات پرو ، داوینچی و سایر برنامه های مرتبط با طراحی و ساخت ویدیو. با خیالی آسوده از خرید ، هر کدام را میخواهید برایتان تهیه میکنیم.

همکاری در تولید و تدوین ویدیو

چنانچه ویدیو یا پروژه دارید و میخواهید تدوین و ویرایش آنها را برون سپاری کنید ، تیم مانی سافت آماده همکاری میباشد. از پروژه های ساده گرفته تا جلوه های ویژه. انواع تغییرات در ویدیوها.

طراحی سایت های حرفه ای

علاوه بر تخصص در زمینه های طراحی گرافیکی و تدوین ویدیو ، طی سالیان گذشته ، سایت های حرفه ای زیادی راه اندازی کردیم. با خیال راحت میتونید از خدمات طراحی و پشتیبانی فنی ما در این زمینه استفاده کنید.