پکیجهای آموزشی
Loading...
مانی سافت Manisoft

2 آموزش افکت تایپ ماشین تحریر پریمیرپرو + صدای تایپ

برای اجرای تکنیک تایپ ماشین تحریر در پریمیر پرو کافیه که یک لایه تکس ایجاد کنید و از داخل لایه تایپ شده کی فریم رو بزنید و فریم به فریم جلو برید. اتوماتیک خودش تایپ ها رو ایجاد میکنه به همین سادگی بعد یک افکت صدای تایپ هم میزارید پایینش و تمام. البته در این صفحه با چندین آموزش افکت تایپ ماشین تحریر در پریمیر پرو آشنا خواهید شد.

1. آموزش تایپ ماشین تحریر پریمیرپرو - سورس تکس

در این روش از خود قابلیت لایه TYPE در پنجره افکت کنترل استفاده میکنیم. همونطور که در ویدیو آموزشی زیر خواهید دید کافیه که کی فریم رو در لایه تایپ شده ایجاد کنیم و فریم به فریم جلو بریم تا تمام تایپ های ما رو ذخیره کنه.

مدت زمان ویدیو : 5دقیقه

 

2. آموزش افکت تایپ ماشین تحریر پریمیر پرو - روش لاینیر

در این روش که خیلی ساده تر از روش قبل هست کمی دستتون بیشتر بازه و میتوانید خیلی چیزها رو بیشتر کنترل کنید و با سرعت بیشتری تایپ ماشینی رو انجام بدین. از افکت داخلی خود پریمیر پرو بنام LINEAR WIPE استفاده کردم که در ویدیو زیر بخوبی یادش میگیرید.

مدت زمان ویدیو : 2دقیقه

 

سوالات پرتکرار

آیا برای تکنیک افکت تایپ ماشینی پریمیر پرو نیاز به نصب پلاگین دارم؟

خیر. در خود پریمیر پرو به چندین روش این کار انجام میشه. اگر تمایل داشتید که افکت های تایپ قشنگ و حرفه ای تری رو انجام بدین در جستجوی همین سایت ما کلمه impact رو تابپ کنید.

نمونه صدای تایپ ماشین تحریر رو از کجا دانلود کنم؟

بالاتر براتون گذاشتم تا دانلود کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمیشود

خدمات اصلی مانی سافت

شاید برخی خدمات ما مناسب کسب و کار شما باشد

تولید آموزشهای کاربردی

در این سایت برای نرم افزارهای تدوین فیلم ، طراحی ، کار با وسایل عکاسی و فیلمبرداری و تولید محتوا ، دوره های جامعی تولید نموده ایم. از قسمت پکیج آموزشی بالای سایت وارد شوید.

فروش لایسنس نرم افزار اوریجینال

از برنامه های ادوبی گرفته تا فیلمورا ، فاینال کات پرو ، داوینچی و سایر برنامه های مرتبط با طراحی و ساخت ویدیو. با خیالی آسوده از خرید ، هر کدام را میخواهید برایتان تهیه میکنیم.

همکاری در تولید و تدوین ویدیو

چنانچه ویدیو یا پروژه دارید و میخواهید تدوین و ویرایش آنها را برون سپاری کنید ، تیم مانی سافت آماده همکاری میباشد. از پروژه های ساده گرفته تا جلوه های ویژه. انواع تغییرات در ویدیوها.

طراحی سایت های حرفه ای

علاوه بر تخصص در زمینه های طراحی گرافیکی و تدوین ویدیو ، طی سالیان گذشته ، سایت های حرفه ای زیادی راه اندازی کردیم. با خیال راحت میتونید از خدمات طراحی و پشتیبانی فنی ما در این زمینه استفاده کنید.