پکیجهای آموزشی
Loading...
مانی سافت Manisoft

نحوه تار نمودن بکگراند فیلم در پریمیرپرو

ویدیو را در ترک 1 بگذارید. یک کپی از آن را در ترک 2 بگذارید. در Effect control ترک بالا یک ماسک ایجاد کنید و اطراف سوژه را با ابزار Draw انتخاب کنید. به ویدیو ترک 1 افکت Gaussian blur بدهید و مقدار آن را زیاد کنید. به این ترتیب زمینه/بکگراند/پشت سوژه مات/تار/بلور میشه.

نحوه تار نمودن بکگراند فیلم در پریمیرپرو با ماسک و افکت Gaussion blur

این تکنیک تنها یکی از روشهای تارکردن پشت سوژه در پریمیر پرو میباشد و روشهای دیگری نیز وجود دارد. در این تکنیک از ویدیوافکت خود پریمیرپرو بنام Gaussion blur و استفاده همزمان از ماسک در قسمت Opacity انجام میشود. نکته ای که باید مدنظر داشته باشید اینکه اگر سوژه متحرک است حتما باید در این روش از Keyframe ها در ماسک کمک بگیرید تا عملیات Tracking را انجام دهید و به اصطلاح ماسک جا نماند.

مدت زمان ویدیو : 2دقیقه

 

ماسک Mask

یک قابلیت کاربردی است که به کمک آن میتوانیم نه تنها در چنین تکنیک هایی بلکه میتوانیم ترنزیشن های سینمایی بسازیم و یا تایتل های گرافیکی و موشن را خلق کنیم. ماسک را خوب یاد بگیرید چون در تدوین با پریمیرپرو باعث متفاوت شدن کارهایتان با دیگران میشود. بسیاری افراد به سراغش نمیرود اما شما به سراغش بروید و آنرا کامل یاد بگیرید.

6 آموزش ترکیبی ماسک کردن در پریمیرپرو
برای ماسک کردن در پریمیرپرو کلیپ رو انتخاب کرده برید به پنجره EFFECT CONTROL گزینه OPACITY سه تا شکل ماسک هست. مربع رو انتخاب کرده و در پنجره PRO
بیشتر بدانید
6 آموزش ترکیبی ماسک کردن در پریمیرپرو
 

ویدیوافکت Gaussian blur

نرم افزار پریمیرپرو دارای بیش از 100 ویدیوافکت داخلی است که بهمراه نصب برنامه وجود دارند که یکی از پرکاربردترین آنها Gaussion blur است. این ویدیوافکت وظیفه ایجاد بلور/بلر/مات‌کردن ویدیو یا کلیپ را بعهده دارد اما همانطور که در ویدیو بالا مشاهده کردین وقتی با دستورات و قابلیت های دیگه ترکیب بشه باعث خلق تکنیک میشه. البته از این ویدیوافکت در کارهای زیاد دیگه ای هم استفاده میشه. پیشنهاد میکنم تمام ویدیوافکت های پریمیرپرو را خوب یاد بگیرید تا به مراحل حرفه‌ای تر برسید.

2 آموزش افکت Gaussion blur پریمیرپرو - هدیه
در این صفحه با چندین آموزش و تکنیک با یکی از بهترین افکتهای پریمیرپرو بنام Gaussion blur آشنا میشید و یاد میگیرید چطور ازش استفاده کنید. اگه داری
بیشتر بدانید
2 آموزش افکت Gaussion blur پریمیرپرو - هدیه

آموزشهای تخصصی پریمیرپرو

با بیش از 30 پکیج آموزشی از صفر تا خیلی فراتر تدوین را بصورت حرفه ای و تخصصی آموزش ببینید و کسب درآمد کنید.

...

رویدادها

از سراسر مانی سافت