راه اندازی بخش پشتیبانی پس از خرید مکانیزه مانی سافت ویژه هنرجوها

اطلاعیه 16-09-1397 راه اندازی بخش مکانیزه پشتیبانی هنرجو 

سلام و احترام

یکی از مهمترین دیدگاه های مانی سافت،همواره ارائه خدماتی بهتر به هنرجوها و مشترکین پکیج های آموزشی خود میباشد.

از اینرو به اطلاع شما میرساند با همت تیم برنامه نویسی مانی سافت،بخش مکانیزه پشتیبانی مختص به هنرجوها و کسانی که پکیج های آموزشی مانی سافت را تهیه نموده اند فعال گردید.

روال به این صورت است که پس از خرید،برای پرسش های فنی خود در خصوص پکیج های خریداری شده،میبایست ابتدا به اکانت خود وارد شده و از طریق آموزشهای من در پروفایل،به صفحه پکیج بروید،حال روی کلید پشتیبانی کلیک کنید تا به صفحه که مختص به پشتیبانی پکیج مربوطه میباشد وارد شوید

  1. دو سربرگ خواهید دید،یکی لیست تیکت ها که پس از ایجاد هر سوال جدید لیست آن مشاهده کنید ، دیگری ثبت تیکت جدید که از طریق آن موضوع جدید فنی خود را میتوانید ایجاد کنید
  2. حال اگر برای اولین بار است که وارد این بخش میشوید سربرگ ثبت تیکت جدید را انتخاب کنید
  3. موضوع سوال با پرسش فنی خود را بنویسید.
  4. دپارتمان را انتخاب.
  5. اولویت یا مهم بودن را تعیین.
  6. متن درخواست یا سوال که حتما باید مربوطه به پکیج باشد را ثبت.
  7. اگر فایلی دارید در حجم کم پیوست کنید و یا اگر فایل سنگینی دارید اینجا کلیک کنید و فایل را آپلود و لینک فایل را در متن درخواست کپی نمائید.
  8. کلید ثبت را فشار دهید.

پس از اینکه ما پاسخ را دادیم یک ایمیل و پیامک برای شما جهت اطلاع رسانی ارسال میگردد،برای مشاهده پاسخ آن کافیست روی کلید برای مشاهده پاسخ کلیک کنید که پس از بازشدن مطالعه و مجدد میتوانید نسبت به درج پاسخ اقدام نمائید.

به این صورت میتوانید در یک درخواست به تعداد نامحدود جواب ثبت کنید.

نکته ی مهم اینکه برای پاسخ دادن نیاز به ایجاد یک درخواست یا تیکت جدید نیست و میتوانید در ادامه همان قبلی که ایجاد نموده اید مطرح کنید.

از کلید ثبت تیکت جدید زمانی استفاده کنید که میخواهید یک موضوع جدید داشته باشید و با موضوعات دیگر مرتبط نخواهد بود.

مدت زمان پاسخگویی به سوالات شما متغیر بوده و بین 24 تا 48 ساعت زمانبر خواهد بود و گاها با توجه به برخی سوالات که نیاز به پیگیری بیشتر دارد ممکن است زمان بیشتری را طلب نماید.

از این تاریخ به بعد به سوالات فنی در چت آنلاین پاسخ داده نخواهد شد و فقط سوالات مربوط به خرید یا مشاوره میباشد.

مدنظر بگیرید که
کسانی میتوانند از بخش پشتیبانی استفاده نمایند که پکیج های آنها مهلت پشتیبانی دارد و تاریخ انقضای پشتیبانی آنها به اتمام نرسیده باشد،اگر تاریخ پشتیبانی تمام شده باشد میتوانید در صفحه پکیج و یا در صفحه آموزشهای من در پروفایل،نسبت به تمدید اقدام نمائید.

به امید خدماتی بهتر از دیروز.

 

نه دوبله ، نه زیرنویس ، نه شبیه سازی ، وقت و هزینه خود را تلف نکنید

تمام آموزشهای ویدیویی را که قبلا دیده اید فراموش کنید ، به شما اصول و تجربه را خواهیم آموخت