پکیجهای آموزشی
Loading...
مانی سافت Manisoft

آموزشهای نرم‌افزار لایتروم کلاسیک Lightroom Classic - هدیه

از آموزش نصب تا ادیت عکسها و تنظیم رنگ و نور عکسها در نرم افزار نرم‌افزار لایتروم کلاسیک Lightroom Classic را میتوانید اینجا مشاهده کنید. 

کمی درباره نرم‌افزار لایتروم کلاسیک Lightroom Classic

این نرم افزار توسط شرکت ادوبی برای عکاسان و آتلیه هایی که در هر نوبته عکاسی، تعداد عکسهای متعددی میگیرند و میخواهید بصورت یکجا روی آنها تغییرات انجام دهند بوجود آمده است. الیته این نرم افزار برای چاپ کردن آلبوم های عکس نیز خیلی مفید است. برای آشنایی بیشتر صفحه لایتروم چیست : معرفی - کدام عکاس به آن نیاز دارد - ویژگیها - قابلیتها را مشاهده کنید.

آموزش نرم‌افزار لایتروم کلاسیک Lightroom Classic - کار با منحنی تاریک و روشن

منحنی در لایتروم همان قابلیت Curve است. این منحنی تاثیر مستقیم روی هر 3 رنگ اصلی و یا هرکدام بصورت مجزا میگذارد. میتواند مقدار هر تون رنگ را در هر بخشهایی مانند سفیدی/روشنایی/میانه/سایه/سیاهی کم و زیاد کند تا ویرایشگر عکس بتواند به رنگ و نور دلخواه خود برسد. منحنی در این برنامه کمک میکند تا درجه بندی رنگ و زیباکردن رنگها و عکس نیز اتفاق بیوفتد. 

مدت زمان ویدیو : 6دقیقه

 

آموزش نرم‌افزار لایتروم کلاسیک Lightroom Classic - کار با هستوگرام Histogram

هیستوگرام در نرم افزار ادوبی لایت روم یک بخش نظارتی است که به ما کمک می کند با یک نگاه متوجه شویم کدام تون درها در عکس کم هستند یا زیاد و کدام ها نیاز به ترمیم دارند. قدم اولی که در دستکاری عکس باید انجام داد مرحله ی استاندارد نمودن است ، عکس را باید به مرحله ای دید چشم برسانیم. بله ، چون تا کنون هیچ دوربن عکاسی نمی تواند آنطور که چشم ما می بیند ، نما را ذخیره کند پس نرم افزاری مانند ادوبی لایت روم اینکار را باید برای ما انجام دهد که ابزار نظارتی هیستوگرام این وظیفه را به عهده خواهد داشت.

نکته خوبی که در این هیستوگرام وجود دارد اینکه با یک نگاه نشان می دهد که کدام تون از مرز خود گذشته و نیاز به تصحیح دارد.

مدت زمان ویدیو : 41دقیقه

 

آموزش نرم‌افزار لایتروم کلاسیک Lightroom Classic - زیباکردن عکس با Gratuated

یکی از دلایلی که پیشنهاد میکنم لایتروم را یاد بگیرید همین قابلیت Gratuated هست. با این قابلیت میتونید زیبایی عکسهاتون رو چندبرابر کنید و نه فقط روی یک عکس بلکه میشه بصورت اتوماتیک روی صدها عکس انجامش داد. ویدیو زیر نحوه کار باهاش رو بهتون یاد میده.

مدت زمان ویدیو : 26دقیقه

لینک مفید

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمیشود

خدمات اصلی مانی سافت

شاید برخی خدمات ما مناسب کسب و کار شما باشد

تولید آموزشهای کاربردی

در این سایت برای نرم افزارهای تدوین فیلم ، طراحی ، کار با وسایل عکاسی و فیلمبرداری و تولید محتوا ، دوره های جامعی تولید نموده ایم. از قسمت پکیج آموزشی بالای سایت وارد شوید.

فروش لایسنس نرم افزار اوریجینال

از برنامه های ادوبی گرفته تا فیلمورا ، فاینال کات پرو ، داوینچی و سایر برنامه های مرتبط با طراحی و ساخت ویدیو. با خیالی آسوده از خرید ، هر کدام را میخواهید برایتان تهیه میکنیم.

همکاری در تولید و تدوین ویدیو

چنانچه ویدیو یا پروژه دارید و میخواهید تدوین و ویرایش آنها را برون سپاری کنید ، تیم مانی سافت آماده همکاری میباشد. از پروژه های ساده گرفته تا جلوه های ویژه. انواع تغییرات در ویدیوها.

طراحی سایت های حرفه ای

علاوه بر تخصص در زمینه های طراحی گرافیکی و تدوین ویدیو ، طی سالیان گذشته ، سایت های حرفه ای زیادی راه اندازی کردیم. با خیال راحت میتونید از خدمات طراحی و پشتیبانی فنی ما در این زمینه استفاده کنید.
پیام ویژه دارید