پکیجهای آموزشی
Loading...
مانی سافت Manisoft

مشاوره خرید - انتخاب دوربین برای فیلمبرداری

دوربین فیلمبرداری باید براساس نوع پروژه ها و مدت زمانی که میخواید هربار ضبط کنید و همچنین تکنیکهایی که همزمان در حین ضبط لازمه که اجرا کنید باید انتخاب بشه و نباید برید سراغ گرانترین چون ممکنه قیمتهای پایین براتون خیلی بهتر باشن و بتونید 2تا دوربین بخرید با 2نوع کارایی.

آشنایی با انواع دوربین های فیلمبرداری.

  1. دی اس ال آر DSLR.
  2. کمکوردر CAMCORDER.
  3. سینمایی.
  4. اسلوموشن.
  5. ورزشی یا حرکات اکشن.
  6. مجهز به لرزشگیر.
  7. هلیشات یا کوادکوپتر.

 

1. دوربین های دی اس ال آر DSLR.

کسانی که قصد شروع به فیلمسازی با بودجه پایین را برای کارهای مستند و یا گاها موزیک ویدیو و کلیپ دارند،به آنها پیشنهاد میشود.

دوربی برای ساخت کلیپ و موزیک ویدیو

این نوع دروبین ها دارای تنوع بسیار زیاد در برند و مدل هستند و یکی از بهترین مزیت های آنها قابل تعویض بودن لنز میباشد.نکته ای که باید در حالت کلی این دوربین ها در نظر گرفت،هدف از ساخت آنها گرفتن عکس میباشد و نه فیلمبرداری و کارهای ویدیویی!اما از آنجایی که بحث بودجه به میان می آید تولیدکنندگان این دوربین های عکاسی،قابلیت های فیلبرداری را با امکانات و کیفیت های مناسبی در آنها قرارداده اند.

به عنوان مثال دو دوربین پاناسونیک جی 7 و کانن 80 دی ، دو گزینه از بهترین گزینه های تولید فیلم و کلیپ هستند که به دلایلی از سایر دوربین های دی اس ال ار هم رده خود برتری دارند.

یکی دیگر از دلایلی که موجب میشود به سمت دوربین های دی اس ال آر برویم ، مدل های است که سنسورهای بزرگ دارند که این سنسورهای بزرگ موجب ذخیره عمق میدان های سینمایی یا همان بلور بودن بکگراند سوژه ، کاهش نویز در فیلم است که همین قابلیت یعنی بلور یا مات بودن بکگراند سوژه در فیلم،یکی از تکنیک های خاص و زیبای تولیدات سینمایی است.

مورد بعدی که موجب انتخاب این دوربین ها میشود،استفاده و کاربری ساده آنها است که هر شخصی با توان جسمی معمولی میتواند تصاویر مناسبی بگیرد،نکته ای که باید مد نظر گرفت اینکه،دوربین های دی اس ال آر،دارای ابزارهای جانبی متنوع و متعددی هستند که با اتصال آنها به دوربین،میتوان توانایی گرفتن فیلم و کیفیت کار را بسیار بالا برد.

وجود قابلیت لرزشگیر،اتصال و یا تعویض لنز،اتصال به ابزارهای حرفه ای سینمایی،کاربری آسان،تصویربرداری در شرایط نوری کم ، امکان اتصال میکروفون ، تنها بخشی از مزایای این دوربین ها میباشد.

لینک مفید 1 : آموزشهای منو/تنظیمات دوربین کانن Canon 5D Mark iv - هدیه

لینک مفید 2 : آموزشهای دوربین نیکون Nikon D810 فارسی - هدیه

2. دوربین های کمکوردر CAMCORDER

سری بعدی دوربین های فیلمبرداری ، دوربین های کمکوردر نام دارند.

از دلایل خیلی مهم برای خرید این نوع دوربین، امکان ضبط بی وقفه و طولانی است.

مشاوره انتخاب دوربین برای فیلمبرداری و ساخت کلیپ

از مشخصه های این دوربین ها میتوان به بدنه بزرگ،قدرت در زوم با لنزهای داخلی،قابلیت اتصال میکروفون های حرفه ای،قابلیت اتصال هدفون برای گوش نمودن به صدا،اشاره نمود.باید بدانید کار کردن با این دوربین ها و رکورد ویدیو،بسیار ساده تر و راحت تر از دوربین های دی اس ال آر میباشد که به همین دلیل بسیاری فیلم ها و تولیدات اخبارهای تصویری از این گزینه استفاده مینمایند که مدلهای دیگری مانند XL1 , PD175 و هستند.

در مقابل دوربین های دی اس ال آر،این دوربین های پیشرفته برای فیلمبرداری در شرایط نور کم مناسب نیستند و همچنین به دلیل کوچک بودن سنسور ، تکنیک عمق میدان یا همان بلور یا مات بودن پشت بکگراند را به زیبایی دی اس ال آر تولید نمیکنند.

لینک مفید : آموزشهای دوربین سونی SONY2500 فارسی - هدیه

3. دوربین های سینمایی.

میرسیم به دوربین هایی که دوربین سینمایی نام دارند.

مشاوره انتخاب و خرید دوربین برای فیلمبرداری و ساخت کلیپ

یکی از بهترین مدل این سری ، کانن Canon C100 Mark2 میباشد،بسیار با کیفیت و عالی بوده که از برترین قابلیت های آن،امکان تعویض لنز و استفاده از لنزهای تولید شده توسط شرکت کانن برای دوربین دی اس ال آر میباشد.

سنسور این دوربین بسیار بزرگ و 35 میلیمتر میباشد تا بتواند یک عمق میدان بسیار بی نظیر به همراه نویز کم را برای شما بوجود بیاورد،همین تکنیک در زمان تولید کلیپ های تجاری،تصویربرداری از محصولات،مراسمات به کار شما ارزشی بسیار بالا داده و موجب جذابیت میشود.

کاربری این دوربین بسیار آسان و کیفیت ویدیوهای آن از سری دی اس ال آر بسیار عالی تر است چرا که بر خلاف دوربین های دی اس ال آر ، مختص به رکورد و تولید ویدیو ساخته شده است.

با این سری دوربین میتوانید تصاویری بگیرید که حرفه ای ها آنها را میگیرند و جالب اینکه ادجاست یا تصحیح نمودن تنظیمات در صحنه های مورد رکورد،توسط تنظیمات داخلی براحتی انجام میگیرد.

از آنجایی که این دوربین بصورت حرفه ای برای گرفتن فیلم های سینمایی آماده شده،امکان گرفتن عکس ندارد و از ارزش آن چیزی کم نمیشود.

این دوربین به گونه ای ساخته شده است که با انجام تنظیمات،تصحیح رنگ و نور سینمایی در زمان رکورد موجب میشود بعد از رکورد،نیاز به تصحیح رنگ یا کالورگریدینگ نباشد.

4. دوربین های اسلوموشن.

یکی از لذت بخش ترین صحنه ها در فیلم،صحنه های بسیار آهسته میباشد.

مشاوره انتخاب و خرید دوربین برای صحنه آهسته

خیلی اوقات لازم است تا از پرتاب یک جسم مانند گوشی موبایل،یا حرکت یک ماشین سریع،یا صحنه ورزشی یا یک موزیک ویدیو از خواننده،تصویری را با سرعت بسیار پایین و اصطلاحا خیلی صحنه آهسته رکورد کنید،این تصاویر توسط چنین دوربین هایی گرفته میشود که Slow motion هستند.مدل این دوربین Sony PXW-FS5 میباشد.

به طور مثال این دوربین میتواند از 240 تا 960 فریم بر ثانیه و همچنین خیلی بیشتر را ضبط کند.

مدت زمان ویدیو : 8دقیقه

 

5. دوربین های ورزشی یا حرکات اکشن.

کار با این دوربین ها گاها سخت است اما بسیار پرکاربرد هستند.

مشاوره خرید دوربین برای فیلمبرداری و ساخت کلیپ 

با قراردادن این دوربین بر روی دوچرخه ، کلاه موتور سوار ، اتصال به اسکیت سوار،قراردادن بر روی ماشین،بستن به بدن حیوانات،تصاویری هیجانی را رکورد می نمایید که با هیچ دوربین دیگری نمیتوان آنرا فیلمبرداری نمود.

این دوربینها امکان دیدن فیملهایشان توسط ابزارهای وایرلس مانند موبایل یا تبلت از راه دور امکان پذیر است.

اگر کلمه گو پرو Go Pro را شنیده باشید منظور همین سری از دوربین ها میباشد.

6. دوربین های مجهز به لرزشگیر.

راهنمایی و مشاوره انتخاب دوربین برای فیلمبرداری و ساخت کلیپ

ابزارهایی که از موبایل شما و یک لرزشگیر ترکیب شده اند. تصاویری که با این دوربین ها گرفته میشود بسیار نرم میباشند و فاقد لرزش های شدید است.

با سیستم لرزشگیری که در این ابزار که به آن Osmo اوسمو ، گفته میشود قرار گرفته است ، اگر با قدمهای تند و سریع حرکت کنید ، بعد از مشاهده باورتان نمیشود که در زمان گرفتن فیلم ، شخص دویده است.

برای استفاده از این دوربین،باید موبایل یا تبلت خود را به آن متصل کنید. نکته مهم اینکه این دوربین صدا رکورد نمیکنید و فقط تصویر را میگیرد. در بسیاری از مراحل تولید کلیپ و رکورد موزیک ویدیو،تیزرسازی،کاربردهای مناسبی دارد.

در حال حاضر حداکثر کیفیت تصاویر آن ، فورکی میباشد.

7. هلیشات یا کوادکوپتر

در پروژه های امروزی به جرات میتونیم بگیم که برخی از زیباترین صحنه های فیلم اونهایی هستن که از آسمان و توسط دوربینهای هوایی با نامهای مستعار هلیشات/کوادکوپتر ضبط میشن و اگه در پروژه ای چنین نماهای هوایی وجود نداشته باشه جای خالیش کاملا احساس میشه.  شاید بدنباشه در مورد خرید یا استفاده از این نوع دوربینها هم فکر کنید چون نماهایی رو ضبط میکنه که با پایین کاملا متفاوت هستن.

لینک مفید : آموزشهای هلیشات/کوادکوپتر/پهپاد/ایرکرفت با مویک/فانتوم/DJI - هدیه

حتما مدنظر بگیرید

  • دوربین به اندازه ای باشد که نگه داشتنش برای زمان های طولانی راحت باشد که هندی کم و دی اس ال آر ها بدون ابزارهای نگهدارنده کارایی ندارند )
  • تنظیمات تصویربرداری در آن بصورت دستی در اختیار فیلمبردار باشد تا بتواند میزان نور و سایر موارد را کنترل کند ( سری های هندی کم و کوچک ، گو پرو ، اوسمو ، فاقد این تنظیمات هستند )
  • با اینکه خیلی از دوربین ها دارای لنزهای پیشفرض و غیر قابل تعویض هستند و زوم در آنها ممکن است کافی باشد ، اما برای مصارف سینمایی حتما گزینه ای که لنزهای دیگر را میتوان بر روی آن نصب نمود را انتخاب کنید ( مانند دی اس ال آر ها و سینمایی حرفه ای )
  • برای رکورد صدای مستقیم ، امکان اتصال میکروفون های حرفه ای را داشته باشد ( در دی اس ال آر ها و حرفه ای سینمایی و خبری امکان پذیر است )
  • یکی از پرکاربردترین قابلیت ها ، امکان لرزشگیر در دوربین است،دوربین شما چه بر روی لنز و یا چه داخلی حتما آنرا داشته باشد ( در دی اس ال آر ها و حرفه ای سینمایی و خبری و در برخی هندی کم ها امکان پذیر است )
  • آپشن خیلی مهمی مثل سنسور که همیشه حرف برای گفتن دارد را بزرگترین در نظر بگیرید ، چرا که هر چقدر سنسور دوربین بزرگتر باشد ، عمق میدان کمتر و بلور بکگراند بهتری و نویز کمتری را خواهد داشت ( سری های دی اس ال آر مانند کانن فایو دی ، سیکس دی و ... و سینمایی حرفه ای این قابلیت را دارند )
  • آپشن خیلی مهم دیگر ، فرمتی است که رکورد انجام میشود یعنی همان MP4 ، دقت کنید هر چه میزان فایل تولیدی دارای فشردگی کمتری باشد در زمان ادیت در پریمیرپرو و افترافکتس و فاینال کات ، سرعت بیشتری و روانی بهتری خواهید داشت،ام پی فور اغلب دارای نسخه های متعددی است و ما همیشه پیشنهاد فرمت mov را داریم اما امروز فرمت های ام پی فور مناسبی نیز تولید میگردد
  • مگاپیکسل که همیشه حرف برای گفتن دارد را بیشترین در نظر بگیرید،بطور مثال مگاپیکسل برای رکورد فیلمهای فول اچ دی 2 میباشد،پس دوربین در حالت فیلمبرداری حتما حداقل دو مگاپیکسل ویدیویی کیفیت داشته باشد
  • به یکی از مهمترین گزینه ها همیشه دقت کنید که آن ، فوکس اتوماتیک و تشخیص چهره یا تمرکز اتوماتیک بر روی سوژه در فیلمبرداری است ، این نکته بسیار بسیار مهم است مخصوصا برای فیلمبرداری در مراسمات که چهره های متعدد در تصویر وجود دارد و دوربین باید بتواند این تشخیص اتوماتیک در حالت ویدیو را بخوبی انجام دهد.این گزینه در دوربین هایی مانند کانن 70 دی ، 80 دی ، فایو دی مارک 4 و همچنین سری سینمایی حرفه ای موجود است.
  • نکته دیگری که مدنظر بگیرید اینکه،دوربین های دی اس ال آر مانند کانن مارک 2 یا 3 دارای محدودیت در مدت زمان رکورد یکباره هستند مثلا کانن مارک 2 فقط 12 دقیقه فیلم در یک رکورد میگیرد و دوربین متوقف میشود و مارک 3 مدت زمان 30 دقیقه ، پس باز هم باید در خرید دوربین های دی اس ال آر برای رکودهای طولانی تر دقت نمود.
  • اگر قصد گرفتن عکس را دارید ، خوب است که دوربینی را فقط برای گرفتن عکس و گاها فوتیج های کوتاه تهیه کنید .
  • در دی اس ال آر ها قابلیت فیلمبرداری نیز هست اما بهتر آن است که از هر دوربینی با توجه به هدف تولید آن استفاده کنید ، اگر مقداری دقت کنید ، شرکتی مثل کانن و نیکون هیچوقت همه قابلیت ها را در یک دوربین قرار نمیدهند و این بجز مسائل تجاری دلایلی دارد ، مثلا به یک مراسم میروید باید چند ساعت طولانی رکورد انجام دهید ، پس سری دی اس ال آر با گرمایی که تولید میکند ، احتمالا آسیب دیدنشان زیاد است و نکته دیگری که وجود دارد اینکه ، دوربینی مثل دی اس ال آر ، دارای سنسوری حساس است که اغلب نور شدید مستقیم آفتاب و نورهای لیزری در جشن ها موجب تولید پیکسل سوخته در آنها میشود.
  • با توجه به اینکه دوربینهای دی اس ال آر در مدت زمان رکوردهای طولانی محدودیت دارند پس دقت نمائید اگر رکوردها طولانی هستند ، آنها را انتخاب نکنید.

 

فیلمبرداری به روش واید Wide/اولترا واید Ultra wide/صفحه کشیده

وقتیکه میخواید دوربین فیلمبرداری بخرید شاید بهتره بدونید که قابلیتی بنام واید Wide وجود داره که به دوربین و لنزهای اون مربوطه.

به عنوان یک فیلمبردار که با دوربین های نیمه حرفه ای و حرفه ای، فیلم ضبط میکنید باید بدانید بیشتر مخاطبین پروژه فیلمبرداری شما کدام دسته هستند؟ آیا فیلم در شبکه های مجازی پخش می شود یا در سینمای خانگی یا سینما؟ با توجه به چنین موضوعاتی طول و عرض فیلم در دوربین تنظیم خواهد شد.

فیلم وایدWide/صفحه کشیده

واید اسکرین یا صفحه نمایش کشیده یکی دیگر از اندازه هایی است که در سینما کاربرد دارد و نسبت تصویر آن 2.35:1 میباشد.

واید اسکرین یا صفحه نمایش کشیده یکی دیگر از اندازه هایی است که در سینما کاربرد دارد و نسبت تصویر آن 2.35:1 میباشد.

تصویر بالا یک نمونه واید اسکرین میباشد. با توجه به نسبت 2.23:1 طول و عرض ویدیو به 1920 در 815 تغییر خواهد یافت. این نوع تصویر در بالا و پایین خود کادرهای مشکی خواهد داشت که به واسطه وجود آنها، فیلم مقداری کم ارتفاع تر شده و از نظر برخی مخاطبین خوب نیست چون فیلم تمام کادر نمایشگر را پوشش نمی دهد. بسیاری از دوربین ها در ساختار اصلی ضبط ویدیو ممکن است این کادرها را ایجاد نکنند و تصویر بدون آنها ذخیره شود و حتی برخی از دوربین ها تنظیماتی دارند که میتوان تعیین نمود که این کادرها که اصطلاحا به آنها Letter box گفته میشود، وجود داشته باشند یا خیر. پس همیشگی نیستند.

نسبت تصویر
به نسبت تعداد پیکسل های افقی و عمودی در طول و عرض فیلم، نسبت تصویر گفته میشود. صفحه آنامورفیک Anamorphic و نسبت تصویر Pixel Aspect Ratio رو ببینید.

اولتراوایدUltra wide/خیلی صفحه کشیده

مدل بعدی فیلم های سینمایی صفحه کشیده، بنام اولترا واید هستند. طول و عرض این فیلم ها گاها 5120 در 1440 و نسبت تصویر 32:9 هستند که همان شرایط توضیح بالا که ممکن است لترباکس نداشته باشند نیز برای آنها وجود دارد.

سوالات پرتکرار

چرا فیلمها با اندازه واید و اولترا واید ضبط می شوند؟ 

علم همیشه در حال پیشرفت است و سینما نیز یکی از پیشرو ترین مقوله های آن میباشد. میل سینماگران به بردن مخاطبین در ژرفای فیلم و صحنه های سینمایی از سالهای دور به بخشی اصلی در هر فیلم تبدیل شده است.

اگر تجربه نشستن در مقابل تلویزیون و مانیتورها این نوع نمایشی را داشته باشید حتما احساس جدیدی برای شما خواهد بود. تصاویر دارای عمق بیشتر هستند و نمایی سینمایی تر دارند. 

نکته دیگر اینکه در تصاویر واید و اولترا واید سینماگران میتوانند فضای بیشتری را به نمایش بگذارند که مزیت بهتری در مقابل تصاویر غیر واید است. بسیاری فیلمهای سینمایی امروزی در استودیوها دارای بکگراند های دیجیتالی بوده و دقیقا از حالت نمایشی واید و اولترا واید استفاده می کنند. 

بهترین اندازه برای فیلمبرداری کدام است؟

به طور معمول اغلب پروژه ها با اندازه نسبت تصویر 16:9 و فول اچ دی ضبط می شوند. اندازه های 2K , 4K , 6K , 8K , 10K نیز اغلب با همین نسبت ضبط می شوند. اگر به دنبال گزینه مناسب هستید این نسبت برای فیلمهای عروسی، تلویزیونی، تبلیغاتی کاملا مناسب است.

آیا خوبه که از یک دوربین برای تمام انواع ضبطها استفاده بشه؟

برای همه بجز ضبطهای طولانیه بیشتر از 20 دقیقه.

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمیشود
avatar
هادی-ن آغاز کننده
سلام استاد خسته نباشید با بودجه حداکثر 30 میلیون چه دوربینی با کیفیت 4k برای ضبط طولانی مراسم عروسی مخصوصا مناسب شب که نور کمه توصیه میکنید لطفا سعی کنید یک برند معرفی کنید و به خودم واگذار نکنید چون میترسم درست انتخاب نکنم و بعد پشیمون بشم
avatar
1401-04-16 20:49
سلام مرسی. در شرایط فعلی (1401) با این مبلغ فکر نمیکنم دوربین camcorder و 4k با این رنج قیمت گیر بیاد. البته میدونید که در زمینه قیمت فعالیت نمیکنیم اما براتون پرسیدم الان nx5 سونی هست کارکرده که فکر کنم حدود 19 تومان هست و فول اچ دی و سونی nx100 نو فول اچ دی که حدود 56 تومان هست. این دو تا رو خودتون هم جستجو کنید. امیدوارم گیر بیاد.
avatar
1401-04-18 18:07
ببخشید حالا یا یکم بودجه بالا تر یکی از دوستان sony a6400 توصیه کردند نظر شما چیست؟
avatar
1401-04-18 22:32
بله دوربین خوبیه. اگه دنبال تدوین و تکنیک هاش هستی در همین سایت پکیج های آموزشی خوبی وجود داره.
avatar
مهدی صادقی آغاز کننده
سلام استاد
من قصد خرید دوربین برای تولید محتوا در اینستاگرام دارم
بین خرید دوربین سونی zv-e10(دورین مخصوص بلاگری و سنسور sony 6400) و کنون 90d و گزینه دومم هم گوشی موبال آیفون 13 پرو مکس هست
شما کدام یک رو پیشنهاد میکنید؟
avatar
1400-10-16 15:47
درود. نمیدونم تا چه حد ویدیوهای شما قراره حرفه ای باشن. تولید محتوای ویدیویی خیلی گسترده است. اما ۹۰ دی مناسبه‌.
avatar
Amir آغاز کننده
اول اینکه بهتون تبریک میگم بخاطر تدریس صادقانه و خوبتون.دلسوزی توی تدریستون کاملا ملموس هست.انشالله هرچه زودتر بتونم با آموزش هاتون قدم در کاری بذارم که از نوجوونی دوست داشتم.بنده یک دوربین میخوام که چنتا کار برام انجام بده چون بودجه کافی ندارم.هم برای فعالیت ورزشی باشه هم آنباکس و هم ویدیو برای اینستا و یوتیوب.بعد یکماه تحقیق به insta360 one x2 رسیدم.منتها نمیدونم آیا برای آنباکس جوابگو هست یا نه به این علت که این دوربینها یک انحنا روی اجسام دور تصویر دارن.آیا از طریق ستینگش میشه تصویر کاملا نچرال و فلت رو گرفت؟ یا از اپلیکیشنش.؟
avatar
1400-02-31 23:49
درود بر شما. ممنون از نظرتون. ما هم امیداوریم هر چند کم اما در موفقیت تان سهیم شویم. قابلیت های این دوربین را در لینک insta360.com/.../... دیدم و خیلی لذت بردم. چه امکانات خوبی داره. کشیدگی اطراف در نرم افزارهای ویرایش ویدیو مثل پریمیر پرو و فاینال کات و سایرین تقریبا قابل برطرف شدن است البته ممکن است مقداری جزیی با یک تصویر بدون این حالت تفاوت هایی داشته باشد. در قابلیت های آن گزینه واید دیده شد که احتمالا برای رکورد ویدیو بدون حالت کشیدگی اطراف کاربرد داشته باشد. حتما با فروشنده صحبتی داشته باشید. در مورد آنباکس، بهتر است قبل از خرید، نمونه ای ویدیو آنرا توسط اموزش هایی که در پکیج manisoft.ir/.../prprocc20191 گفته ایم ، آزمایش و سعی کنید ویدیو آنرا تا جایی که می شود هب حالت عادی باز گردانید و کاملا مطمئن شوید.
avatar
1400-03-01 02:24
ممنون از پاسختون
avatar
محمدمحمدی آغاز کننده
سلام‌ بر شما
من کارهاتون رو مشاهده کردم از عالی بالا تره
یه دوربین 90dبا لنز 135_18 از سایت دی جی کالا با گارانتی ۳۶ ماهه ایده ال خرید کردم این نوع لنز برای مستند سازی و کلیپ های.....خوبه؟
avatar
1400-01-15 03:42
درود بر شما.
محبت دارید. بهتره پکیج های اموزشی رو مشاهده کنید گزینه های خوبی تولید کردیم.
این لنز از نوع واید و زوم است یعنی دوکار انجام میده. لنز مناسبی هست. اگر F بزرگی هم داشته باشه که عالی میشه چون برای کلیپ سازی نیاز دارید.

خدمات اصلی مانی سافت

شاید برخی خدمات ما مناسب کسب و کار شما باشد

تولید آموزشهای کاربردی

در این سایت برای نرم افزارهای تدوین فیلم ، طراحی ، کار با وسایل عکاسی و فیلمبرداری و تولید محتوا ، دوره های جامعی تولید نموده ایم. از قسمت پکیج آموزشی بالای سایت وارد شوید.

فروش لایسنس نرم افزار اوریجینال

از برنامه های ادوبی گرفته تا فیلمورا ، فاینال کات پرو ، داوینچی و سایر برنامه های مرتبط با طراحی و ساخت ویدیو. با خیالی آسوده از خرید ، هر کدام را میخواهید برایتان تهیه میکنیم.

همکاری در تولید و تدوین ویدیو

چنانچه ویدیو یا پروژه دارید و میخواهید تدوین و ویرایش آنها را برون سپاری کنید ، تیم مانی سافت آماده همکاری میباشد. از پروژه های ساده گرفته تا جلوه های ویژه. انواع تغییرات در ویدیوها.

طراحی سایت های حرفه ای

علاوه بر تخصص در زمینه های طراحی گرافیکی و تدوین ویدیو ، طی سالیان گذشته ، سایت های حرفه ای زیادی راه اندازی کردیم. با خیال راحت میتونید از خدمات طراحی و پشتیبانی فنی ما در این زمینه استفاده کنید.