قوانین و مقررات استفاده از محصولات اموزشی مانی سافت

مانی سافت مانند سایر مجموعه ها و تیم های بزرگ دیگر، دارای سیاست های کاری خود میباشد و شما میبایست آنها را بپذیرید تا عضوی از مانی سافت شوید.

  1. به همراه پکیج های آموزشی هر چه که لازم دارید وجود دارد و لازم به مراجعه به هیچ سایت یا جای دیگری نیست.
  2. محدودیتی در نصب برنامه ها از نظر زمان و تعداد سیستم نیست.
  3. به جهت حفظ حقوق تولیدکننده و مصرف کننده، آموزشهای مانی سافت قفل دارند یعنی شما میتوانید هر پکیج آموزش را روی دو سیستم که میتواند مک یا ویندوز باشد مشاهده کنید.
  4. قفل آموزشها نرم افزاری است یعنی بر اساس مادربورد دستگاه شما فعال میشود و بدون نیاز به اینترنت است، با تعویض سیستم عامل نیز تغییر نخواهد نمود.
  5. شما میتوانید دو کد دریافت کنید که با همین پرداخت محاسبه شده است.
  6. اگر دو کد خود را گرفته باشید و نیازمند کد سوم باشید به هر دلیلی مانند سوختن مادربورد، خرید دستگاه جدید، ملزم به پرداخت هزینه کد سوم و بیشتر خواهید شد، در صفحه پیکج مورد نظر میتوانید اقدام کنید.
  7. پشتیبانی شما از لحظه ی گرفتن اولین کد فعالسازی پکیج به مدت مشخص که حداقل 90 روز میباشد فعال خواهد شد که زمان بسیاری طولانی است و در این مدت باید پکیج را دو تا سه بار از ابتدا مشاهده و تمام آموزشها و فایلها را دانلود نموده باشید.
  8. در حین پشتیبانی ممکن است فایل یا آموزش جدید به پکیج افزوده شود که برای شما رایگان است.
  9. ما معتقدیم که برخی محصولات آموزشی نیازمند آپدیت و آموزشهای جدید هستند پس تا حد توان این کار انجام خواهد شد، گزارش این اضافات همیشه در صفحه ی پکیج ها قابل مشاهده هستند.
  10. پشتیبانی یعنی ارتباط با استاد، ارسال نمونه کار، اعلام سوالات و مشکلات فنی که حین آموزش و کار در چهارچوب پکیج خریداری شده خواهد شد، این پشتیبانی به صورت آنلاین و مطابق راهنمای پس از خرید توضیح داده شده است.
  11. پس از اتمام پشتیبانی دسترسی به دانلود آموزشها، فایلها، آپدیت های جدید آموزش، بروزرسانی، ارتباط با استاد نخواهید داشت (برای دیدن آموزشها در سیستم های خود هیچ مشکلی وجود ندارد) و در صورت تمایل میتوانید با پرداخت مبلغ تمدید دوباره همه چیز را برای مدت مشخص تعیین شده پکیج در اختیار بگیرید.
  12. با خرید پکیج، با فعالسازی اولین کدفعالسازی، پشتیبانی شما شروع میشود، هر زمان که تمایل داشته باشید میتوانید این فعالسازی اول را انجام دهید.
  13. انقضا پشتیبانی روی دریافت کددوم هیچ تاثیری ندارد و با مسدود شدن بخش های پکیج، بخش کدفعالسازی باز بوده و هر زمان که تمایل داشته باشید کد دوم یا بیشتر میتوانید دریافت کنید.
  14. میتوانید پکیج های متعددی خرید کنید و فعالسازی را انجام ندهید و در زمان مناسب اقدام کنید ، به این صورت مدت پشتیبانی پکیج ها با دیگری تداخل نداشته و براحتی میتوانید یکی یکی شروع کنید.
  15. همواره کنارتان هستیم.