اطلاعیه2 مانی سافت

تغییرات جدیدی در راه است.

مدت طولانی است که مانی سافت هدف های خود را مشخص نموده و با تمام تلاش آنها را مدیریت مینماید.

در طی سالهای گذشته تغییرات متعددی در روند فعالیت برای بهبود عملکرد کارایی و مدیریت محصولات آموزشی انجام شده و حاصل آنها را افرادی که همیشه با ما هستند مشاهده نموده اند که برخی از آنها در زیر لیست شده اند :

  • ایجاد سیستم وفاداری
  • اعمال تخفیف گروهی خرید جدید
  • سیستم یادآوردی انتهای اشتراک پشتیبانی
  • خبرنامه اطلاع رسانی
  • راه اندازی بخش بروزرسانی هر پکیج
  • آپدیت رایگان بیش از حد انتظار پکیج ها
  • پکیج آموزش فیملبرداری هوایی از 60 دقیقه به 480 دقیقه افزایش یافت و بدون دریافت هزینه ی مجدد به هنرجوهای قبلی اهدا شد
  • پکیج آموزش میدیا انکودر از 60 دقیقه به 240 دقیقه افزایش یافت و بدون دریافت هزینه ی مجدد به هنرجوهای قبلی اهدا شد
  •  پکیج آموزش مدیریت مدیا با ادوبی بریج از 60 دقیقه به 210 دقیقه افزایش یافت و بدون دریافت هزینه ی مجدد به هنرجوهای قبلی اهدا شد
  • پکیج سری جدید پریمیرپرو سری اول که مقرر بود با 30 ساعت به پایان برسد به زمان نهایی 45 ساعت رسید که بابت آموزشهای جدید اضافه شده هزینه ای دریافت نشد
  • با حذف شدن پکیج های سری سی اس پریمیرپرو، تخفیف 70درصد به هنرجوهای این پکیج ها برای تهیه سری های جدید آموزش پریمیر به جهت ارتقا راحتتر داده شد.
  • پکیج سری سوم پریمیرپرو بنام کالوریست که قرار بود به مدت زمان 15 ساعت به پایان برسید به زمان 28 ساعت افزایش یافته و هزینه ای بابت این افزایش از هنرجوها دریافت نشد و...

تغییرات هدفمند

اگر تغییری در روند کاری مانی سافت رخ دهد تنها و تنها به جهت بهینه سازی سیستم آموزشی و ذینفع شدن خانواده مانی سافت (هنرجوها) میباشد حال تغییراتی در روش کاری مانی سافت رخ خواهد داد که به برخی از آنها اشاره میکنیم :

  • در داشبورد اکانت بخشی برای نمایش میزان تخفیفات فعال شد
  • در داشبورد اکانت بخش پیام ها فعال شد
  • در داشبورد بخش آخرین بروزرسانی پکیج ها فعال شد

تغییرات جدید در سیاست کاری مانی سافت

از تاریخ 31-06-1399 تغییراتی در سیستم پشتیبانی بوجود خواهد آمد که طی آن تمام پکیج ها به مدت مشخص پشتیبانی خواهند داشت تا فرصت کافی برای دانلود و تمرین و استفاده از حمایت استاد وجود داشته باشد. این زمان تعیین شده بر اساس تجارب استاد و ارائه آموزش های حضوری و غیرحضوری فراوان مشخص شده، شما باید با برنامه ریزی صحیح پکیج را دانلود و دو تا سه مرتبه از ابتدا تا انتها مشاهده و تمرین کنید، هیچگاه به این نتیجه نرسید که چون پکیج را دیده ام پس دیگر تمام، چون با هربار نگاه نمودن نکات جدیدی در ذهن شما بیدار خواهد شد. این تغییر سیاست ما موجب میشود تا خود را با برنامه ریزی صحیح رو به موفقیت پیش ببرید.

پس از به اتمام رسیدن تاریخ انقضای پشتیبانی برخلاف گذشته تا قبل از تاریخ مذکور امکان دانلود فایلها و آموزش ها، ارتباط مستقیم با استاد، مشاهده بروزرسانی پکیج را نخواهید داشت و نیازمند پرداخت هزینه تمدید پشتیبانی میباشید. اینکه مبلغ تمدید چقدر است سعی مینمائیم که پایینتر از قیمت اصلی باشد، قیمت تمدید هر پکیج متفاوت خواهد بود، این تغییرات هیچ خللی در تاریخ شروع پشتیبانی و گرفتن کدهای مشاهده  ایجاد نخواهد نمود،هر زمان بخواهید میتوانید کدها را فعال کنید و نیازی به تمدید پشتیبانی نخواهید داشت.

آموزش ممتد در پکیج

در سیاست جدید قرار است به برخی پکیج ها آموزش های جدید اضافه شود و شاید برخی پکیج ها دیگر شماره 2 نداشته باشند که این خبر خوبی است. موضوع از این قرار است که فرض کنید پکیج طراحی تجاری در حال حاضر تولید شده و مدت زمان مشخصی دارد، احتمالا برای چنین پکیج منحصربفردی پکیجی بنام طراجی تجاری شماره2 تولید نشود و هر از گاهی آموزشهای کامل و مفیدی به همین پکیج اضافه شود که مدت زمان پکیج را به ساعت های خیلی بیشتر ارتقا دهد، یا مثلا پکیج طراحی آلبوم عروس سری اول قرار است از ابتدا تولید شود و با پکیج سری دوم ادغام شود و هر از گاهی آموزشهای جدیدی برای طراحی فون کودک و عروس یا (مدلینگ احتمالا) به آن اضافه شود پس با این توضیحات پکیج طراحی آلبوم عروس شماره 2 دیگر نخواهد داشت و قرار است پس از تولید جدید تکنیک و نکته به آن اضافه شود، یا مثلا پکیج تولید منو با انکور هم به همین صورت میخواهیم نکاتی کاربردی را اضافه کنیم، یا پکیچ روتوش صورت الان سری اول است و قرار شده از ابتدا به جدیدترین روش ها رکورد شود و هر از گاهی ممکن است روش جدید و افکت و برنامه ی خاصی به آن اضافه شود.

اما چرا این تصمیم گرفته شده است :

  1. اولین چیزی که در ذهن خود راه ندهید دلیل مالی است، یعنی هدف ما درآمد بیشتر نیست چرا که اگر اینطور بود با اعتمادی که وجود دارد پکیج های 2و3و4 و... را با هزینه هایی مساوی یا بیشتر همان پکیج تولید مینمودیم اما هدف بدست آوردن موفقیت شما با هزینه هایی کمتر میباشد.
  2. بابت سری های جدید هزینه ی بالا از شما دریافت نشود.
  3. با هزینه ای کمتر همان پکیج را تمدید کنید و همه چیز را در اختیار داشته باشید.
  4. چون نکات به یکدیگر وابسته هستند و نمیتوان از یکدیگر جدا نمود یکی از محکمترین دلایلی است که تیم بزرگی مانند مانی سافت به این روش رو به جلو حرکت میکند.
  5. ما هیچ اعتقادی به آموزشهای تکه تکه نداریم چون وابستگی فراوانی میان نکات آموزشی وجود دارد و از طرفی دریافت هزینه از آموزش تکه تکه در سیاست کاری ما نیست چرا که میتوانست سود خیلی بیشتری برای ما داشته باشد و به دلیل حسن نیست بخش ویدیو رایگان سایت ایجاد گردید.

حال که متوجه شده اید قرار است چه اتفاق های خوبی رخ دهد باید بدانید که اگر پشتیبانی یک پکیج شما تمام شود چنانچه آموزش های جدید به پکیج افزوده گردد برای دسترسی به (آموزشهای قبلی و جدید، گفتگو با استاد، بخش بروزرسانی) کافیست پشتیبانی خود را تمدید نموده و همه چیز را در اختیار داشته باشید در دورانی که پشتیبانی شما تمام شده است، این امکان را خواهید داشت که اگر آموزش به پکیج اضافه شود با مراجعه به صفحه ی پکیج از عناوین جدیدها مطلع شوید که سیستم بصورت هوشمند تفکیک آموزشهای خریداری شده ی قبلی و جدید را انجام خواهد داد، اضافه نمودن آموزش جدید به پکیج ها تعهدی برای مانی سافت ایجاد نخواهد نمود یعنی ملزم به تولید آموزش جدید نیستیم و شما در زمان خرید لیست کامل نکات آموزشی که تحویلتان خواهد شد را میتوانید مشاهده کنید تا بهتر تصمیم بگیرید ولی تجربه مشتریان ما نشان میدهد که مانی سافت همیشه سورپرایزهای خود را پشت پرده برای مشتریانش رونمایی مینماید.

اتمام انقضای پشتیبانی

  • فرض کنید هارد و لپ تاپ میخریم گارانتی شروع شده چه استفاده شود و چه نشود گارانتی منقضی خواهد شد و امکان تمدید پشتیبانی وجود ندارد اما مانی سافت قصد دارد نه تنها تمدید پشتیبانی را انجام دهد بلکه در زمانهایی آموزشهای کاربردی جدیدی نیز به همان پکیج ها اضافه کنید.
  • فرض کنید یک نرم افزار حسابداری خریداری میکنید، از لحظه ی خرید پشتیبانی شما شروع شده و تا مدت مشخص و سیاست شرکت مربوطه میتوانید از خدمات پشتیبانی استفاده کنید، پس از انقضا پشتیبانی نمیتوانید اینگونه اعلام کنید که من در طی پشتیبانی، هیچ سوالی نپرسیده ام و... هر چیزی تاریخ انقضایی دارد همانطور که در اطلاعیه 1 : پایان عمر پکیجهای آموزش پریمیر CS این موضوع را ما بخوبی پوشش داده ایم.
  • به این دلیل که پس از اتمام پشتیبانی شما ممکن است آموزشهایی به پکیج اضافه شود و این حق افرادی است که هزینه های تمدید را پرداخت نموده و یا تازه خرید را انجام داده اند چون واحد فروش امکان تفکیک آموزشها قبل و جدید را ندارد دسترسی شما از دانلود مجدد از اکانت مسدود میگردد و امکان ارسال فلش یا هارددیسک به بخش فروش برای دانلود و کپی مجدد آموزشها غیرممکن خواهد بود مگر با پرداخت هزینه تمدید پشتیبانی.

فرصت نهایی خریداران قبلی

از آنجایی که این اطلاعیه ی مهم از طریق پیامک، ایمیل، وب سایت، پیج اینستاگرام مانی سافت، به اطلاع افراد میرسد، پس از تاریخ 31-06-1399 افرادی که پکیج هایشان مدت پشتیبانی آنها منقضی شود امکان، کپی مجدد آموزشها، دادن لینک دانلود، امکانپذیر نخواهد بود مگر اینکه پشتیبانی را مجدد تمدید نماید.

بدون شک با توجه به مدت زمان خیلی طولانی که پکیج ها در اکانت شما بوده که هم میتوانستید دانلود کنید یا با ارسال فلش و هارددیسک به بخش فروش آنها را مجدد بدست بیاورید پس نیازی به دانلود یا تهیه فایلهای آموزشی نداشته اید، حال تا قبل از تاریخ گفته شده در بالا میتوانید دانلود کنید، فلش یا هارد برای بخش فروش فرستاده و پکیج هایی که دارید را کپی تهیه نموده و در جایی محفوظ نگهداری کنید چون برای دانلود مجدد و سایر موارد نیازمند پرداخت هزینه پشتیبانی خواهید شد.

سوالات عمومی

من هنوز پکیج را فعال نکرده ام تکلیف چیست؟

   - هیچ مشکلی وجود ندارد. چون برای پکیج هنوز کل اول نمایش را نگرفته اید پس پشتیبانی شروع نشده است و شرایط بالا شامل شما نمیشود.

من کد اول را گرفته ام اما کد دوم خیر، تکلیف چیست؟

   - برای کد دوم هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد و هر زمان که بخواهید میتوانید آنرا دریافت کنید که تا قبل از این هم روال به همین صورت بوده است.

من چند پکیج را با هم تهیه کرده و هنوز دو تا را مشاهده ننموده ام آن دو پکیج دیگر چه میشود؟

   - چون پشتیبانی آنها شروع نشده است، پس انقضای پشتیبانی هم هنوز فعال نشده، جای نگرانی نیست، چون انقضا از زمان دریافت اولین کد آغاز خواهد شد.

من هنوز پکیج را دانلود نکرده ام تکلیف چیست؟

   - چون دانلود نکرده اید پس احتمالا اولین کد فعالسازی را نیز نگرفته اید، پس پشتیبانی شما هنوز شروع نشده، هر زمان اولین کد را دریافت نمودید، پس از اینکه مدت پشتیبانی منقضی شده شرایط بالا شامل حال شما خواهد شد.

آیا محدودیتی برای فعال نمودن چندین دفعه پشتیبانی وجود دارد؟

   - خیر. چون قرار است با سیاست جدید آموزشهایی به هر پکیج احتمالا افزوده شود تا هر چند بار که لازم است میتوانید پشتیبانی را تمدید کنید.

تمدید پشتیبانی چه امتیازی برای من دارد؟

   - مجدد میتوانید فایلها و آموزش ها را دانلود کنید

   - ارتباط مستقیم با استاد برای پرسش سوال و ارسال نمونه کار و رفع موارد را خواهید داشت

   - چنانچه آموزش جدیدی به پکیج افزوده شده باشد با تمدید پشتیبانی آنرا نیز بدست خواهید آورد

   - میتوانیم بگوییم که تمدید پشتیبانی فرصتی مناسب برای بروزرسانی علم شماست

مبلغ تمدید پشتیبانی چقدر خواهد بود؟

سعی بر آن است که میزان 30 درصد مبلغ اولیه بابت تمدید و افزایش احتمالی آموزش و نگهداری آموزش ها در سرور و بروزرسانی اخد شود.

در صورتی که پکیج برای چند نفر خریداری شده است و پشتیبانی تمام شده،به سایر نفرات برای دریافت آموزشها دسترسی ندارم چکار باید کرد؟

در این شرایط باید برای دانلود مجدد آموزشها پش از انقضای پشتیبانی، تمدید را انجام دهید.