پکیجهای آموزشی
Loading...
مانی سافت Manisoft

ریست تنظیمات پریمیر پرو - بازگشت اولیه همه چیز

برای ریست کردن پریمیرپرو اول برنامه رو ببندین، روی کیبورد همزمان کلیدهای ALT+SHIFT رو نگه داشته و پریمیرپرو رو اجرا کنید، پنجره ریست میاد همه تیکها رو فعال کرده و اوکی کنید، کلیدهای کیبورد رو رها کنید. تمام شد. نکات بیشترش رو در همین صفحه یاد بگیرید.

دلایل ریست نمودن پریمیرپرو

  • چون در دراز مدت و کار با این نرم افزار تنظیماتش ممکن است قاطی کند و همچنین فایل هایی را بسازد که حتما باید حذف شوند و الی در کارکرد برنامه تداخل ایجاد میکنند.
  • ممکنه تغییرات زیادی در این برنامه انجام داده باشید و حال بخواید بدون اینکه حذف و دوباره نصبش کنید ٬ تنظیمات رو برگردونید.
  • گاها با اینکار سرعت پخش و کار کردن با نرم افزار بیشتر میشه.
  • ممکنه WORK SPACE رو خیلی دستکاری کرده باشید و الان پشیمان هستید و میخواید بشه مثل روز اولش.

آموزش ویدیویی ریست نمودن پریمیرپرو

اینکار به سادگی انجام میشود. ابتدا پریمیر پرو را ببندید. اکنون روی کیبورد در ویندوز کلید های ALT + SHIFT و در کامپیوترهای مک کلیدهای OPTION+SHIFT را نگدارید و تا نگفته ام رها نکنید. حالا روی آیکون برنامه دابل کلیک کرده یا آنرا اجرا کنید. صبر کنید تا پنجره بازگشت به تنظیمات اولیه ظاهر شود. اگر ظاهر شد٬ دو تا کلیدی که گفتم رو رها کنید. حالا با موس یک سری از گزینه هایی که در ویدیو آموزشی زیر میگم رو فعال کنید تا ریست به درستی انجام بشه.

مدت زمان ویدیو : 2دقیقه

سوالات پرتکرار

آیا با ریست کردن اتفاقی برای فایل ها و پروژه هام میوفته؟

خیر. اصلا. نگران نباشید.

چند بار میتونم بصورت تکراری ریست کنم؟

نامحدود و مشکلی رخ نمیده.

ریست کردم اما در صفحه خوش آمدگویی پروژه هام نیست؟

نگران نباش. الان مثل زمانیه که برنامه تازه نصب شده و نگار هیچ پروژه ای داخلش کار نشده. کافیه از منوی FILE > OPEN پروژه رو در کامپیوتر پیدا کنی یا از داخل پنجره های سیستم عمال بری و روی فایل پروژه های قبلی دابل کلیک کنی تا در پریمیر پرو باز بشه.

آیا با ریست کردن پلاگین هایی که نصب کردم پاک میشن؟

خیر. 

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمیشود

خدمات اصلی مانی سافت

شاید برخی خدمات ما مناسب کسب و کار شما باشد

تولید آموزشهای کاربردی

در این سایت برای نرم افزارهای تدوین فیلم ، طراحی ، کار با وسایل عکاسی و فیلمبرداری و تولید محتوا ، دوره های جامعی تولید نموده ایم. از قسمت پکیج آموزشی بالای سایت وارد شوید.

فروش لایسنس نرم افزار اوریجینال

از برنامه های ادوبی گرفته تا فیلمورا ، فاینال کات پرو ، داوینچی و سایر برنامه های مرتبط با طراحی و ساخت ویدیو. با خیالی آسوده از خرید ، هر کدام را میخواهید برایتان تهیه میکنیم.

همکاری در تولید و تدوین ویدیو

چنانچه ویدیو یا پروژه دارید و میخواهید تدوین و ویرایش آنها را برون سپاری کنید ، تیم مانی سافت آماده همکاری میباشد. از پروژه های ساده گرفته تا جلوه های ویژه. انواع تغییرات در ویدیوها.

طراحی سایت های حرفه ای

علاوه بر تخصص در زمینه های طراحی گرافیکی و تدوین ویدیو ، طی سالیان گذشته ، سایت های حرفه ای زیادی راه اندازی کردیم. با خیال راحت میتونید از خدمات طراحی و پشتیبانی فنی ما در این زمینه استفاده کنید.