پکیجهای آموزشی
Loading...
مانی سافت Manisoft

تکنیک تار/مات/بلور‌کردن بکگراند/زمینه در پریمیرپرو - ماسک Mask - Gaussian blur

ویدیو را در ترک 1 بگذارید. یک کپی از آن را در ترک 2 بگذارید. در Effect control ترک بالا یک ماسک ایجاد کنید و اطراف سوژه را با ابزار Draw انتخاب کنید. به ویدیو ترک 1 افکت Gaussian blur بدهید و مقدار آن را زیاد کنید. به این ترتیب زمینه/بکگراند/پشت سوژه مات/تار/بلور میشه.

آموزش ویدیویی تکنیک تار/مات/بلور‌کردن بکگراند/زمینه در پریمیرپرو به کمک ماسک Mask

این تکنیک تنها یکی از روشهای تارکردن پشت سوژه در پریمیر پرو میباشد و روشهای دیگری نیز وجود دارد. در این تکنیک از ویدیوافکت خود پریمیرپرو بنام Gaussion blur و استفاده همزمان از ماسک در قسمت Opacity انجام میشود. نکته ای که باید مدنظر داشته باشید اینکه اگر سوژه متحرک است حتما باید در این روش از Keyframe ها در ماسک کمک بگیرید تا عملیات Tracking را انجام دهید و به اصطلاح ماسک جا نماند.

مدت زمان ویدیو : 2دقیقه

 

ماسک Mask در پریمیرپرو

یک قابلیت کاربردی است که به کمک آن میتوانیم نه تنها در چنین تکنیک هایی بلکه میتوانیم ترنزیشن های سینمایی بسازیم و یا تایتل های گرافیکی و موشن را خلق کنیم. ماسک را خوب یاد بگیرید چون در تدوین با پریمیرپرو باعث متفاوت شدن کارهایتان با دیگران میشود. بسیاری افراد به سراغش نمیرود اما شما به سراغش بروید و آنرا کامل یاد بگیرید.

لینک مفید

 

ویدیوافکت Gaussian blur در پریمیرپرو

نرم افزار پریمیرپرو دارای بیش از 100 ویدیوافکت داخلی است که بهمراه نصب برنامه وجود دارند که یکی از پرکاربردترین آنها Gaussion blur است. این ویدیوافکت وظیفه ایجاد بلور/بلر/مات‌کردن ویدیو یا کلیپ را بعهده دارد اما همانطور که در ویدیو بالا مشاهده کردین وقتی با دستورات و قابلیت های دیگه ترکیب بشه باعث خلق تکنیک میشه. البته از این ویدیوافکت در کارهای زیاد دیگه ای هم استفاده میشه. پیشنهاد میکنم تمام ویدیوافکت های پریمیرپرو را خوب یاد بگیرید تا به مراحل حرفه‌ای تر برسید.

لینک مفید

موضوعات

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمیشود

خدمات اصلی مانی سافت

شاید برخی خدمات ما مناسب کسب و کار شما باشد

تولید آموزشهای کاربردی

در این سایت برای نرم افزارهای تدوین فیلم ، طراحی ، کار با وسایل عکاسی و فیلمبرداری و تولید محتوا ، دوره های جامعی تولید نموده ایم. از قسمت پکیج آموزشی بالای سایت وارد شوید.

فروش لایسنس نرم افزار اوریجینال

از برنامه های ادوبی گرفته تا فیلمورا ، فاینال کات پرو ، داوینچی و سایر برنامه های مرتبط با طراحی و ساخت ویدیو. با خیالی آسوده از خرید ، هر کدام را میخواهید برایتان تهیه میکنیم.

همکاری در تولید و تدوین ویدیو

چنانچه ویدیو یا پروژه دارید و میخواهید تدوین و ویرایش آنها را برون سپاری کنید ، تیم مانی سافت آماده همکاری میباشد. از پروژه های ساده گرفته تا جلوه های ویژه. انواع تغییرات در ویدیوها.

طراحی سایت های حرفه ای

علاوه بر تخصص در زمینه های طراحی گرافیکی و تدوین ویدیو ، طی سالیان گذشته ، سایت های حرفه ای زیادی راه اندازی کردیم. با خیال راحت میتونید از خدمات طراحی و پشتیبانی فنی ما در این زمینه استفاده کنید.