
آموزش پروفایل
یادگیری ایجاد و مدیریت اکانت و نحوه مشاهده آموزشها
آپدیت یا بروزرسانی پکیج آموزشی چیست؟
روش افزودن مبلغ به اعتبار چگونه است؟
نحوه پشتیبانیه پکیج های آموزشی چگونه است؟
چگونه میتوانم تصویر یا عکس پروفایلم را تغییر دهم؟
آیا میتوانم چندین اکانت با پکیجهای مختلف داشته باشم؟
بله. اما زمانی که سیستم وفاداری یا موارد مشابه آن طراحی شود به دلیل پراکنده بودن خریدهای تان، امتیاز کامل را نخواهید گرفت.
آیا امکان تغییر نحوه ورود به اکانت با ایمیل یا موبایل و بلعکس وجود دارد؟
بله. از طریق چت آنلاین، ایمیل یا شماره همراه قبلی و جدید را اعلام طی یک توضیح ارسال نمایید.
پکیج آموزشی خریداری نموده ام، در کدام قسمت قرار گرفته اند؟
ابتدا وارد اکانت خود شوید. روی شکل اکانت کلیک نموده و سپس روی گزینه پکیجهای خریداری شده من کلیک کنید. پس از ظاهر شدن لیست پکیجها، روی دانلود آموزشها کلیک نموده تا به صفحه پکیج آموزشی و تب آموزش و فایلهای آن منتقل شوید.
چگونه میتوانم شماره موبایل یا ایمیلم در اکانت را ویرایش کنم؟
ابتدا وارد اکانت کاربری خود شوید. روی شکل اکانت کلیک نموده و سپس گزینه اطلاعات پروفایل را کلیک نمایید.
رمز اکانتم را فراموش کردم، چگونه میتوانم آنرا دوباره بازیابی کنم؟
ابتدا روی شکل اکانت کاربری کلیک نموده و سپس نوع بازیابی که موبایل یا ایمیل میباشد را انتخاب کنید.
در مرحله بعد ایمیل یا موبایلی که قبلا با آن، اکانت ایجاد نموده اید را وارد کنید. چنانچه آنرا صحیح وارد نمایید، کادر ورود رمز ظاهر خواهد شد. بالای این کادر، لینک بازیابی رمز را کلیک نمایید.
در همین زمان به ایمیل یا شماره همراه شما یک لینک فعالسازی و ایجاد رمز جدید ارسال میشود، روی آن کلیک نموده تا به سایت وارد شوید و رمز دلخواه را ثبت کنید.
نحوه ایجاد اکانت چگونه است؟
به دو روش امکانپذیر است :
- ایمیل
- شماره همراه
بالای سایت روی شکل اکانت کاربری کلیک نموده تا گزینه ها ظاهر شوند. به هر روش، یک کد فعاسازی به ایمیل یا شماره همراه شما ارسال خواهد شد. سپس با تکمیل نمودن نام و درج کد ارسال شده، اکانت در همان لحظه ایجاد خواهد شد.