پکیجهای آموزشی
Loading...
مانی سافت Manisoft

آموزش طراحی گرافیک با فتوشاپ در شهر استانبول کشور ترکیه

اگر در کشور ترکیه ساکن هستید و مخصوصا در شهر استانبول و قصد دارید طراحی گرافیکی با نرم افزار فتوشاپ را آموزش ببینید این صفحه برای شما آماده شده است.

خوش آمدید. 

مدت طولانی است که تیم مانی سافت به صورت حضوری ( خصوصی و گروهی ) اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی فتوشاپ و طراحی گرافیک در کشور ترکیه نموده است. نرم افزار فتوشاپ یکی از حرفه ای ترین برنامه هایی است که توسط آن میتوانید در کشور ترکیه درآمد خوبی کسب نموده و جذب شرکت ها و تیم ها شوید اما ممکن است بپرسید چگونه ؟ در ادامه با ما باشید.

چگونه میشود با فتوشاپ و طراحی گرافیکی در ترکیه کسب درآمد نمود؟

نمیدانیم که آیا قبلا در ایران با فتوشاپ کارهای گرافیکی برای مشتریان انجام داده اید یا خیر، اگر انجام داده اید بهتر است با این موضوع آشنا شوید که کارهای گرافیکی که قرار است در ترکیه برای مشتری ها انجام دهید، با ایران تفاوت هایی دارد و البته قصد نداریم وارد مقایسه شویم.

رونق مشاغلی مانند عکاسی، طراحی، فروشگاه های اینترنتی و مدلینک در کشور ترکیه خیلی زیاد است و نرم افزاری که تمام این مشاغل با آن کارهایشان را انجام میدهند، فتوشاپ است.

خبر خوب برای شما این است که اکثریت طراحان و گرافیست های ساکن ترکیه در زمینه طراحی گرافیکی با فتوشاپ دارای تسلط و شاید سلیقه ای ساده تر هستند ( البته نه همه ی آنها ). همین اتفاق موجب میشود که جا برای شما برای یادگیری نرم افزار فتوشاپ و مخصوصا تکنیک ها و قواعد اصلی طراحی باز شده و بتوانید کسب درآمد کنید.

در چه زمینه هایی با فتوشاپ در ترکیه میتوان فعالیت کرد؟

به یکی از موضوعات اصلی رسیدیم که شما باید راه خود را توسط آن مشخص کنید. نرم افزار فتوشاپ، بسیار بزرگ است و با آن میتوان در زمینه های مختلفی در ترکیه فعالیت نمود اما همه افراد ممکن است نتوانند در تمام زمینه های کاری فتوشاپ کار کنند که البته دلایل مختلفی دارد. زمان زیادی باید سپری شود تا یک فتوشاپ کار بتواند از عهده انواع کارهای گرافیکی در استانبول یا شهرهای دیگر ترکیه با موفقیت برآید پس چکار باید کرد؟

شاید مانند دیگران تصورتان این باشد که کافی است فقط فتوشاپ را یاد بگیرید اما همینجا بهتر است با این موضوع آشنا شوید که قبل از ورود به کسب درآمد در کشور ترکیه بهتر است تصمیم بگیرید در کدامیک از گزینه ها یا زمینه های زیر تمایل به ورود دارید :

  • طراحی گرافیک با فتوشاپ برای عکس های عروسی.
  • روتوش عکس های عروس و داماد و پرتره و مدلینک.
  • طراحی بنر و گرافیک برای سایت های اینترنتی.
  • طراحی پوستر، کاتالوگ، کارت ویزیت و طراحی تجاری.
  • طراحی خلاقانه و ترکیب تصاویر که در زمینه عکسهای عروسی و مدلینگ و اسپرت کاربرد دارد.

تمام زمینه های گرافیک با فتوشاپ در ترکیه درآمد بیشتری دارد.

احتمالا به این فکر میکنید که ممکن است تمام زمینه های گفته شده را میخواهید یاد بگیرید، البته که عالی است اما نیازمند زمان، آموزش و تمرین هستید. بعنوان پیشنهاد، با کمی تحقیق شاید بتوانید برای شروع کار گرافیک با فتوشاپ در این کشور، نوع مشخصی از آیتم های بالا را انتخاب کنید، در این صورت در هزینه آموزش، سپری شدن زمان و مسلط شدن، صرفه جویی خواهید نمود و زودتر به نتیجه میرسید.

ذهنیت شما برای انجام کارهای گرافیکی در ترکیه نباید با کشورمان ایران مقایسه شود چون میتوانید فقط با همکاری با سایت های اینترنتی و درست کردن عکس های سایت و بنر تبلیغاتی آنها، درآمد خیلی بالایی کسب نمایید و حتما لازم نیست که کارهای دیگری مانند طراحی عکس عروس و داماد و مدلینگ انجام داد.

چگونه در کلاسهای فتوشاپ و گرافیک در استانبول ثبت نام کنید؟

تیم مانی سافت دائما در حال ثبت نام علاقمندان در استانبول است. میتوانید با توجه به وضعیت شغلی و زندگی خود مانند سایر افراد، پس از بررسی های لازم با ما در تماس باشید تا نزدیک ترین زمان برگزاری کلاس به شما اعلام شود.

اگر احیانا زمان اعلام شده برایتان مطلوب نبود، امکان برگزاری آموزش بصورت تک نفره و خصوصی نیز وجود دارد.

پرسش و پاسخ های پرتکرار کلاس آموزش گرافیک و فتوشاپ در ترکیه

آیا میتوانم چند مورد از موارد بالا را برای یادگیری انتخاب کنم؟

بله. بهتر است آنهایی که به نوعی با هم مرتبط هستند را انتخاب کنید.

آیا هزینه با انتخاب چندین گزینه بالاتر خواهد رفت؟

دسته بندی شاخه ها برای یادگیری به دو حالت تقسیم میشوند :

  1. آنهایی که با پرتره و افراد سروکار دارد مانند طراحی آلبوم عروس و مدلینگ.
  2. آنهایی که با طراحی های تجاری مورد استفاده در سایت ها و پوستر مرتبط میشوند.

برای یادگیری بهتر است در زمان ثبت نام و واریز هزینه، شاخه خود را مشخص کنید. هدفمان این است که هوای هم نوعان خود را داشته باشیم، پس احتمالا با نکاتی که یاد میگیرید، شاید بتوانید در شاخه های دیگر نیز فعالیت کنید و اگر سوالی داشته باشید، بدون تعارف، پاسخ آموزشی کامل به شما میدهیم.

کلاسها معمولا چه روزهایی برگزار میشوند؟

سعی ما بر این است که با مجموع افراد ثبت نام شده به نحوی هماهنگ کنیم که تمام آنها با حضور در کلاس در شرایط خوبی از لحاظ زمانی قرار بگیرند. پس از ثبت نام نهایی، زمان حضور با شما هماهنگ میشود. ممکن است تمام افراد یک کلاس به این توافق برسند که در بازه زمانی مشخصی میتوانند حاضر شوند، ما نیز موافق آن زمان خواهیم بود.

آیا لازم است چیزی از قبل بلد باشم؟

خیر. همه چیز از صفر شروع میشود.

مدت زمان کلی دوره چند روز است؟

با توجه به اینکه باید شما در کمترین زمان ممکن به سریعترین نتایج مطلوب برسید، اگر این امکان را داشته باشید میشود که هر روز کلاس برگزار شود. مدت زمان هر دوره آموزشی، 12 جلسه و هر جلسه 3 ساعت با وقت استراحت و پذیرایی میباشد اما اگر احساس شود که اکثریت نفرات نیاز به وقت بیشتری داشته باشد، بدون دریافت هزینه مجدد، کلاس جبرانی برگزار میشود.

محتوای دوره آموزشی چگونه شروع و خاتمه می یابد؟

کلاس از لحظه نصب برنامه فتوشاپ شروع میشود. مقدمات اصلی و کلیدی که عمومی هستند را تمام افراد یاد میگیرند. این احتمال وجود دارد که در یک کلاس، افرادی با شاخه های مختلف یادگیری که بالاتر گفته شد حضور داشته باشند، با توجه به تجربه ما در آموزش، تکنیک ها و مثال ها به نحوی زده میشود که تمام افراد کلاس به خواست خود برسند.

مبلغ چقدر است و چگونه آنرا واریز کنم؟

هزینه کامل شما 5500 لیر ترکیه میباشد. اکنون 3000 لیر را پرداخت خواهید نمود و اولین جلسه نیز مبلغ باقیمانده قابل پرداخت میباشد.

اگر سوال دیگری دارید با کمال میل از چت آنلاین پاسخگوی شما هستیم. البته اطلاعات تماس بیشتر نیز در منوی درباره ما قرار گرفته اند.

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمیشود

خدمات اصلی مانی سافت

شاید برخی خدمات ما مناسب کسب و کار شما باشد

تولید آموزشهای کاربردی

در این سایت برای نرم افزارهای تدوین فیلم ، طراحی ، کار با وسایل عکاسی و فیلمبرداری و تولید محتوا ، دوره های جامعی تولید نموده ایم. از قسمت پکیج آموزشی بالای سایت وارد شوید.

فروش لایسنس نرم افزار اوریجینال

از برنامه های ادوبی گرفته تا فیلمورا ، فاینال کات پرو ، داوینچی و سایر برنامه های مرتبط با طراحی و ساخت ویدیو. با خیالی آسوده از خرید ، هر کدام را میخواهید برایتان تهیه میکنیم.

همکاری در تولید و تدوین ویدیو

چنانچه ویدیو یا پروژه دارید و میخواهید تدوین و ویرایش آنها را برون سپاری کنید ، تیم مانی سافت آماده همکاری میباشد. از پروژه های ساده گرفته تا جلوه های ویژه. انواع تغییرات در ویدیوها.

طراحی سایت های حرفه ای

علاوه بر تخصص در زمینه های طراحی گرافیکی و تدوین ویدیو ، طی سالیان گذشته ، سایت های حرفه ای زیادی راه اندازی کردیم. با خیال راحت میتونید از خدمات طراحی و پشتیبانی فنی ما در این زمینه استفاده کنید.