پکیجهای آموزشی
Loading...

آموزش و مهارت حرفه ای

تدوینگران و طراحان ایران

به مانی سافت خوش آمدید. جایی که می‌توانید مهارت‌ های ویدیویی و گرافیکی را عمیق، اصولی و کامل یاد بگیرید و بلافاصله وارد بازار کار شوید.

قیمت فیلمورا Filmora - نسخه اصلی

قیمت نسخه Perpetual برای نامحدود یک ورژن میشه 8 میلیون و قیمت نسخه Annual یکساله میشه 6 میلیون تومان. برای دیدن قیمت جدید و تفاوت نسخه ها این صفحه را تا انتها کامل بررسی کنید. لایسنس اصلی فیلمورا با پشتیبانی مانی سافت یک خرید مطمئنه.

قیمت انواع فیلمورا

تیم فیلمورا که تحت شرکتی بنام واندرشیر فعالیت میکنن نرم افزارهاشون رو در حالت کلی بصورت استفاده انفرادی و تیمی عرضه میکنن. تیمی برای کسانی که در یک مجموعه هستن و میخوان ارزانتر و تعداد بیشتری استفاده کنن و انفرادی هم که برای هرشخص بصورت جداگانه میشه. 

لایسنس های فیلمورا بصورت ماهیانه و سالیانه یکبار پرداخت و سالیانه با پرداخت ماهیانه فروخته میشن.

قیمت اکانت و لایسنس نرم افزار فیلمورا Filmora - نسخه اصلی

تفاوت ANNUAL PLAN با PERPETUAL PLAN.

  • نوع ANNUAL PLAN
    قیمتش پایینتره ولی باید هر سال تمدیدش کرده و هزینه رو مجدد پرداخت کنید ولی همیشه جدیدترین نسخه رو اجازه میده آپدیت کنی و ارتقا هم بدی.
    فیلمورا تعهد میکنه از زمان پرداخت تا یکسال هر نسخه ای که در سایتش بزاره رو شما بدون هزینه اضافه دانلود یا آپدیت کنید ولی وقتی پایان سال رسید اگه تمدید نکنید یکسری امکانات از کار میوفته و موقع گرفتن خروجی واترمارک روی ویدیو گذاشته میشه.

  • نوع PERPETUAL PLAN
    با پرداخت این مبلغ، نرم افزار برای همیشه متعلق به شما میشه و نیازی به پرداخت مجدد در سالهای بعدی نیست و روی اون کامپیوتر دائما کار میکنه.
    فیلمورا تعهد میکنه که این نسخه دائما کار کنه و تا پایان سال اولی که خریدش کردین، هر نسخه ای از اون برنامه آپدیت بشه رو شما دانلود کنید مثلا اگه الان موقع خرید نسخه 13 باشه تا قبل از نسخه 14 هر آپدیتی برای نسخه 13 ارائه کنه شما اونرو دریافت میکنید اما این نسخه به 14 ارتقا پیدا نمیکنه و همون 13 میمونه.

7 راز برای افزایش سرعت و رفع کندی فیلمورا
در این راهنما با 7 راز و تکنیک و قابلیت در نرم افزار فیلمورا که برای  افزایش سرعت و عملکرد بهتر برنامه وجود دارد آشنا میشوید. اگر رایانه شما قدر
بیشتر بدانید
7 راز برای افزایش سرعت و رفع کندی فیلمورا

مزیت های لایسنس فیلمورا

بدون در نظر گرفتن احساس آرامشی که از استفاده نرم افزار با رضایت تولید کننده اون بدست میاد، واندرشیر امتیازات خوبی رو برای کسانی که هزینه نرم افزارش رو پرداخت میکنن بوجود آورده :

  • ارتقا و آپدیت به نسخه های بعدی با توجه به شرایط نوشته شده.
  • امکان دانلود تعداد فراوانی فوتیج و موزیک و امکان استفاده در پروژه ها که خیلی ارزشمنده.
  • امکان استفاده از پلاگین های بوریس و نیو بلو برای اجرا جلوه های ویژه در صورت پرداخت جداگانه لایسنس افکتهای حرفه ای.
  • پشتیبانی راه دور و امکان رفع مشکلات احتمالی بصورت مستقیم.
  • دانلود قالب های آماده بسیار زیبا و حرفه ای که موجب بالاتر رفتن ارزش ویدیوها میشه.
  • استفاده از هوش مصنوعی در تکنیکها.

سوالات پرتکرار

خرید کدام نسخه بهتره؟

از نگاه مانی سافت لایسنس سالیانه بهتره یعنی Annaul به شرط اینکه بتونید هرسال هزینه رو پرداخت کنید. اگه با تدوین پول درمیارید میتونید با پس انداز ماهیانه مبلغی جزیی، هزینه تمدید هرسالش رو کنار بزارید.

چه فرقی بین آپدیت و ارتقا وجود داره؟

  • آپدیت : فرض کنیم نسخه Anuual میگیرید و الان نسخه 13 هست. تغییراتی میده و اونها رو اجازه میده شما دانلود کنید بعد نسخه 13 میشه 13.4 این میشه آپدیت.
  • ارتقا : فرض کنیم نسخه 13 رو دارید و چند آپدیت هم گرفتید حالا نسخه بعدی یعنی 14 میاد. برنامه شما اگه به 14 بره یعنی ارتقا انجام شده.

آیا لایسنس برای نسخه ویندوز و مک یکسان است؟

در زمان خرید حتما باید بگین برای ویندوز میخواید یا مک. امکان تغییر دادنشون بعد از خرید وجود نداره و نمیشه همزمان روی هردوتا نصبشون کرد.

محدودیت های نسخه آزمایشی چیه؟

  • موقع خروجی گرفتن واترمارک روی ویدیو میندازه.
  • اگر با نسخه آزمایشی پروژه هایی بسازید، چنانچه بعدش لایسنس اصلی رو بخرید میتونید با همون پروژه ها ادامه بدین و مشکلی براشون پیش نمیاد.

برای خرید چکار کنم؟

وارد صفحه این لینک بشید.

آیا میتونم نسخه خریداری شده رو روی سیستم دیگه ای نصب کنم؟

بله. به شرطی که از روی سیستم قبلی پاک و یا غیر فعال شود.

آیا مشکلی بعد از نصب مجدد ویندوز پیش میاد؟

خیر. بصورت نامحدود میتونید روی سیستمی که دارید فیلمورا را مجدد نصب کنید.

5 آموزش فیلمورا Filmora - هدیه
چندین ویدیو آموزشی نرم افزار فیلمورا Filmora برای افرادی که میخواهند با آن ویدیوهایشان را دستکاری یا تدوین کنند و کلیپ بسازند را در این قسمت میتو
بیشتر بدانید
5 آموزش فیلمورا Filmora - هدیه

در تلگرام مانی سافت را دنبال کنید
در اینستاگرام مانی سافت را دنبال کنید

شروع یادگیری فیلمورا

اگه تازه میخواید تدوین رو شروع کنید و به برنامه کاملا هوشمند و خلاق و خیلی سریع میخواید بدون شک فیلمورا اون چیزیه که میخواید.

...

موضوعات

رویدادها

از سراسر مانی سافت