پکیجهای آموزشی
Loading...
مانی سافت Manisoft

چندین آموزش ساختن ترنزیشن در پریمیرپرو - حرکتی/زوم/گلیچ

برای ساختن ترانزیشن در پریمیر پرو ابتدا 2 تا کلیپ متفاوت در سکانس کنار هم بزارید ، یک لایه ادجاست روی برش قرار بدین از پنجره افکت ها ترانزیشن Push رو روی کات بزارید و لایه ادجاست رو بالای سرش و هم اندازش بزارید. افکت Directional Blur رو به لایه ادجاست بدین و در تنظیماتش Blur Lengh رو بزارید روی 200 و ترنزیشن زیباتون رو نگاه کنید.

کمی درباره ترنزیشن

به یک نوع از افکتهایی که در ابتدای کلیپ، انتها و روی کاتها یا برش ها در پریمیرپرو قرار میدیم ، ترنزیشن یا ترانزیشن یا Transition میگیم اما داستان ترنزیشن فقط این نیست چون یکی از تاثرگذارترین بخشهای تدوین فیلم و نقطه عطفی برای رساندن منظور فیلم به مخاطبه. پیشنهاد میکنم دربارش بیشتر یاد بگیرید.

لینک مفید : ترانزیشن/ترنزیشن/Transitionچیست: آموزش/زیباشناسی/تکنیک

1.آموزش ساختن ترنزیشن پریمیرپرو - تکنیک Push + Directional Blur

در این روش که ساده ترین تکنیک ساخت ترنزیشن در پریمیر پرو میباشد از چندین ابزار استفاده میکنیم و به لایه ها یا افکت های پیچیده نیازی نداریم. برای اینکار به ترنزیشن push و افکت Directional blur و یک ادجاسمنت لایر و 2 تا کلیپ احتیاج داریم. همه چیز رو در ویدیو پایین توضیح دادم اما نوشتاری هم میگم. 2 تا کلیپ رو کنار هم بزارید ترنزیشن Push رو روی کات اون دو تا کلیپ بزارید و زمانش رو 10 فریم کنید ادجاسمنت لایر رو بزارید دقیقا بالای اون ترنزیشن و زمانش رو هم اندازه ترنزیشن کنید حالا افکت Directional Blur رو به ادجاسمنت لایر بدین. در تنظیمات افکت بلور مقدار blur lengh رو بزارید 250 و اپشن Direction رو بزارید روی 90 و تمام.

مدت زمان ویدیو : 2دقیقه

درباره لایه ادجاست

یک نوع کلیپه که کاملا خالیه و محتوایی نداره. استفاده های زیادی ازش میشه تا سرعت تدوین در پریمیرپرو بیشتر بشه. در ساختن انواع ترنزیشن ها ممکنه لازم باشه ازش استفاده کنید پس پیشنهاد میکنم خوب بشناسیدش.

ادجاسمنت لایر در پریمیرپرو - Adjustment Layer
برای درست کردن لایه ادجاسمنت یا Adjustment layer در پریمیر پرو میتونید در پنجره PROJECT رو گزینه جدید زده و ایجادش کنید. این لایه رو بزارید بالای
بیشتر بدانید
ادجاسمنت لایر در پریمیرپرو - Adjustment Layer

آشنایی با ترنزیشن سیملز Seamless

بروزرسانی در 1403.01.27

یکی از ترنزیشن هایی که در پریمیرپرو غوغا میکنه و نمونه های خیلی زیادی داره و موجب میشه که شاید نیازی نباشه ترنزیشن بسازید، ترنزیشن سیملز هست. این ترنزیشن معروف به سکانسی هست و درون خودش صدها ترنزیشن داره که نحوه استفادشون خیلی ساده است. البته تعداد زیادی داره و گاها ممکنه برخی ها نیاز نداشته باشن که از همشون استفاده کنن، بهتون پیشنهاد میکنم در کنار اینکه دارید ساختن ترنزیشن رو یاد میگیرید، این ترنزیشن رو هم خوب بشناسید.

پکیج آموزش ترنزیشن های سکانسی در پریمیرپرو - هن
نحوه استفاده از نوع دیگر ترنزیشن های پریمیرپرو که موجب افزایش جذابیت و سرعت بیشتر تدوین فیلم میشوند.
شماره پکیج : 9
تعداد دروس : 5
ورود به صفحه پکیج
پکیج آموزش  ترنزیشن های سکانسی در پریمیرپرو - هندی سیملس

2.افکت ترنسفورم Transform لازمه ساختن ترنزیشن

بروزرسانی در 1403.01.27

در اولین آموزشی که در این صفحه گذاشتم دیدین که از افکت Push و ادجاست استفاده کردم اما در آموزشهای بعدی ممکنه لازمه بشه که از یک افکت خیلی کاربردی در خود پریمیرپرو بنام ترنسفورم استفاده کنیم. 90 درصد ترنزیشن های مشابه سیملز یا اونهایی که حرفه‌ای ها برای خودشون میسازن این افکت داخلشون استفاده میشه پس یادش بگیرید تا در آموزشهای بعدی راحتتر باشید.

3 آموزش افکت ترنسفورم Transform پریمیرپرو
به پنجره Effects برید افکت ترنسفورم Transform رو بگیرید و به یک ادجاسمنت لایه اعمال کنید. در تنظیمات این افکت آپشن Scale میتونه چندین ویدیو رو بص
بیشتر بدانید
3 آموزش افکت ترنسفورم Transform پریمیرپرو

3.آموزش ساختن تزانزیشن پریمیر پرو از نوع Zoom

در حال ساختنش هستیم.

4.آموزش شماره 3 ساختن تزانزیشن پریمیر پرو از نوع گلیچ Glitch

در حال ساختنش هستیم.



آموزشهای تخصصی پریمیرپرو

با بیش از 30 پکیج آموزشی از صفر تا خیلی فراتر تدوین را بصورت حرفه ای و تخصصی آموزش ببینید و کسب درآمد کنید.

...

رویدادها

از سراسر مانی سافت