پکیجهای آموزشی
Loading...
مانی سافت Manisoft

آموزش عکاسی و نورپردازی در شهر استانبول کشور ترکیه

اگر در کشور ترکیه ساکن هستید و مخصوصا در شهر استانبول و قصد دارید هنر عکاسی و نورپردازی دیجیتال را آموزش ببینید این صفحه برای شما آماده شده است.

خوش آمدید. 

مدت طولانی است که تیم مانی سافت به صورت حضوری ( خصوصی و گروهی ) اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی عکاسی و نورپردازی دیجیتال در کشور ترکیه نموده است تا هموطنان مان در این کشور به زبان فارسی و با تجربیات این تیم آموزشی بتوانند با تسلط وارد هنرهای مرتبط با آن شده و کسب درآمد نمایند.

تشریح کلاس های عکاسی و نورپردازی در ترکیه.

عکاسی و نورپردازی، هر کدام دارای شاخه ها و انواع مختلفی هستند که یادگیری تمام آنها نیازمند آموزش دیدن و تمرین است و البته شدنی نیز میباشد.

افرادی که در این کلاسها شرکت میکنند ممکن است یا هیچ چیز ندانند و یا شاید تجربه قبلی داشته باشند. برای اینکه زیربنای این علوم در ذهن هنرجوها به خوبی ترسیم شود، شروع کلاسها کاملا از صفر است یعنی فرض بر این میباشد که هنرجوها هیچ چیز نمیدانند و در طی 3 جلسه اول به مهارت خیلی بالایی میرسند که باورکردنی نیست اما چگونه ؟ به این دلیل که از همان جلسه اول همه چیز عملی و ساده شروع میشود و آرام آرام به نحوی حرفه ای وارد دنیای عکاسی خواهید شد.

عناوین آموزشی کلاسهای آموزش عکاسی و نورپردازی در ترکیه

حالا نوبت به آیتمهایی میرسد که آموزش داده میشوند :

  • قوانین اصلی و ثابت در تمام دوربین های عکاسی توضیح داده میشوند. پس مهم نیست که کدام دوربین را در دست خواهید گرفت. 
  • نکات تکنیکی که در دنیای عکاسی وجود دارد و با دوربین مرتبط نیست اما موجب گرفتن عکسهایی دقیق و مطلوب میشود توضیح داده خواهند شد.
  • در این دوره ها تا جایی که میشود از گفتن تاریخچه و مواردی که در گرفتن عکس هایی عالی تاثیری ندارند حذر میشود.
  • نکات اصلی هر دوربینی که در دست هر هنرجو وجود دارد به وی گفته میشود، پس نگران آشنا نبودن با دوربین خود نخواهید بود.
  • با انواع ابزارهای نورپردازی و وسایلی که روی گرفتن عکس تاثیر میگذارند آشنا شده و با آنها عکس میگیرید.
  • عکاسی با فلاش یکی از انواع گرفتن عکس است که عکاسان حرفه ای در سراسر دنیا استفاده نموده و سوژه های در عکسها را شیفته خود میکند.
  • روش گرفتن عکس های حرفه ای در شب بدون فلاش استودیویی و با فلاش های حرفه ای را می آموزید.
  • نکات کامل کادربندی ها، قواعد، چیدمان نما و ... را خواهید آموخت.
  • قواعد عکاسی و نوپردازی از پرتره یک و چند نفره.
  • قواعد گرفتن عکس پاسپورتی.
  • مبحث تاثیر زوایای نورپردازی بر سوژه.
  • از جلسه اول آموزش، همه چیز عملی است و تمام استرس یا نگرانی احتمالی شما را از بین خواهیم برد.
  • در کلاس، از مدل استفاده میشود تا در نهایت آرشیوی از عکس هایی که خودتان از مرحله مبتدی تا حرفه ای شدن را گرفته اید داشته باشید.
  • فضای کلاس کاملا کارگاهی بوده و تمام وسایل آماده استفاده میباشند.
  • تکنیک های گرفتن عکس از سوژه های پرسرعت مانند عکس ورزشی و حیوانات آموزش داده میشود.
  • تکنیک های خلاقانه ای مانند گرفتن نوردهی طولانی برای کشیدگی نور آموزش داده میشوند.
  • عکاسی در فضای باز با نور کم، نور زیاد و برطرف نمودن مشکلات عدیده در مخصوصا چهره سوژه را یاد خواهید گرفت.
  • بهتر است که دوربین داشته باشید چون عکاس بدون دوربین نمیشود اما به هر دلیلی، دوربین برای تمرین و گرفتن عکس وجود خواهد داشت.
  • نرم افزار ادوبی بریج برای دسته بندی، آرشیو، تبدیل و خروجی و در نهایت نمره گذاری عکس ها به شما آموزش داده میشود.
  • آموزشی مناسب برای استاندارد نمودن رنگ و نور عکس های گرفته شده پس از عکاسی با نرم افزار کمرا راو و ادوبی بریج آموزش داده میشود.

چگونه میشود با عکاسی در ترکیه کسب درآمد نمود؟

اولین چیزی که احتمالا به سمت آن خواهید رفت، عکاسی مدلینک است. این کشور به دلیل نوع فرهنگ خود، انواع فراوانی از مدل های ایرانی، ترک، روس و ... را جذب خود نموده و فرصتی عالی را برای عکاسی و کسب درآمد فراهم آورده است. 

عکاسی از عروس و دامادهای ترک و مخصوصا ایرانی که برای ثبت نماهایی ماندگار با لباس عروس و اسپرت به ترکیه می آیند نیز فرصتی عالی خواهد بود.

عکاسی کردن از محصولات غذایی هم فرصت دیگری است که نباید آنرا دست کم گرفت چون ترکیه کشوری توریستی است و صنعت غذا در جذب توریست و مهمان بسیار تاثیرگذار است.

یکی دیگر از شاخه های عکاسی، گرفتن عکس از محصولات برای درج در فروشگاه های اینترنتی است. در ترکیه آنلاین شاپ های متعددی در تمام زمینه ها فعال شده اند که طیف وسیعی از عکاسان را جذب خود نموده اند. نباید این فرصت را نادیده گرفت.

این موارد گزینه هایی بود که ما و هنرجوهای دیگر با تجربیات، آنها را پیدا نموده ایم اما بدون شک پایان فرصت ها نیست و همچنان برای کسب درآمد از عکاسی در ترکیه میتوان عناوین دیگری را نیز پیدا نمود.

چگونه در کلاسهای عکاسی و نورپردازی در استانبول ترکیه ثبت نام کنید؟

تیم مانی سافت دائما در حال ثبت نام علاقمندان در استانبول است. میتوانید با توجه به وضعیت شغلی و زندگی خود مانند سایر افراد، پس از بررسی های لازم با ما در تماس باشید تا نزدیک ترین زمان برگزاری کلاس به شما اعلام شود.

اگر احیانا زمان اعلام شده برایتان مطلوب نبود، امکان برگزاری آموزش بصورت تک نفره و خصوصی نیز وجود دارد.

پرسش و پاسخ های پرتکرار کلاس آموزش گرافیک و فتوشاپ در ترکیه

کلاسها از چه سطحی شروع میشوند؟

کاملا ابتدایی. اما در جلسه دوم و سوم به بعد، شما آماده گرفتن عکس های خیلی خوبی خواهید شد.

کلاسها معمولا چه روزهایی برگزار میشوند؟

سعی ما بر این است که با مجموع افراد ثبت نام شده به نحوی هماهنگ کنیم که تمام آنها با حضور در کلاس در شرایط خوبی از لحاظ زمانی قرار بگیرند. پس از ثبت نام نهایی، زمان حضور با شما هماهنگ میشود. ممکن است تمام افراد یک کلاس به این توافق برسند که در بازه زمانی مشخصی میتوانند حاضر شوند، ما نیز موافق آن زمان خواهیم بود.

آیا لازم است چیزی از قبل بلد باشم؟

خیر. همه چیز از صفر شروع میشود.

مدت زمان کلی دوره چند روز است؟

با توجه به اینکه باید شما در کمترین زمان ممکن به سریعترین نتایج مطلوب برسید، اگر این امکان را داشته باشید میشود که هر روز کلاس برگزار شود. مدت زمان هر دوره آموزشی، 10 جلسه و هر جلسه 3 ساعت با وقت استراحت و پذیرایی میباشد اما اگر احساس شود که اکثریت نفرات نیاز به وقت بیشتری داشته باشد، بدون دریافت هزینه مجدد، کلاس جبرانی برگزار میشود.

مبلغ چقدر است و چگونه آنرا واریز کنم؟

هزینه کامل شما 5500 لیر ترکیه میباشد. اکنون 3000 لیر را پرداخت خواهید نمود و اولین جلسه نیز مبلغ باقیمانده قابل پرداخت میباشد.

اگر سوال دیگری دارید با کمال میل از چت آنلاین پاسخگوی شما هستیم. البته اطلاعات تماس بیشتر نیز در منوی درباره ما قرار گرفته اند.

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمیشود

خدمات اصلی مانی سافت

شاید برخی خدمات ما مناسب کسب و کار شما باشد

تولید آموزشهای کاربردی

در این سایت برای نرم افزارهای تدوین فیلم ، طراحی ، کار با وسایل عکاسی و فیلمبرداری و تولید محتوا ، دوره های جامعی تولید نموده ایم. از قسمت پکیج آموزشی بالای سایت وارد شوید.

فروش لایسنس نرم افزار اوریجینال

از برنامه های ادوبی گرفته تا فیلمورا ، فاینال کات پرو ، داوینچی و سایر برنامه های مرتبط با طراحی و ساخت ویدیو. با خیالی آسوده از خرید ، هر کدام را میخواهید برایتان تهیه میکنیم.

همکاری در تولید و تدوین ویدیو

چنانچه ویدیو یا پروژه دارید و میخواهید تدوین و ویرایش آنها را برون سپاری کنید ، تیم مانی سافت آماده همکاری میباشد. از پروژه های ساده گرفته تا جلوه های ویژه. انواع تغییرات در ویدیوها.

طراحی سایت های حرفه ای

علاوه بر تخصص در زمینه های طراحی گرافیکی و تدوین ویدیو ، طی سالیان گذشته ، سایت های حرفه ای زیادی راه اندازی کردیم. با خیال راحت میتونید از خدمات طراحی و پشتیبانی فنی ما در این زمینه استفاده کنید.