پکیجهای آموزشی
Loading...
مانی سافت Manisoft

4 آموزش ساختن اسلایدشو در پریمیرپرو

برای ساختن اسلایدشو یا کلیپ عکس در پریمیر پرو میتونیم از دستور اوتو سکانس استفاده کنیم تا خیلی سریع عکس ها رو با ترنزیشن مورد نظر داخل تایم لاین بچینه و ما فقط یک موزیک بهش بدیم به همین سادگی اما میتونیم با تکنیک های انیمیشن و افکت های سه بعدی ٬ انواع دیگه ای مثل فتو کلیپ و اسلایدشو حرفه ای تری هم بسازیم.

آلبوم عکس - اسلایدشو عکس - فتوکلیپ در پریمیر پرو چی هستند؟

خیلی اوقات در پروژه ها لازم میشه که با چند تا عکس و یک موزیک و چند تا افکت بین اونها که میتونه ترنزیشن باشه ٬ یک کلیپ زیبا بسازیم به این نوع کلیپ ها در پریمیر پرو کلیپ عکس یا فتوکلیپ یا اسلایدشو هم گفته میشه. هم میتونن ساده باشن و هم خیره کننده که همش بستگی به شما داره که در ساختن اینطور پروژه ها چقدر وقت میزارید و چطور از تصاویر و افکت ها و موزیک در کنار هم استفاده میکنید.

1.آموزش ساخت اسلایدشو عکس در پریمیر پرو - روش اتوماتیک و سریع

در این قسمت میخوام نحوه ساخت سک اسلایدشو یا کلیپ عکس رو بصورت کامل بهتون آموزش بدم. این اولین فتوکلیپی هست که ساده اما جذاب در پریمیر پرو خواهید ساخت. تمام مراحل چیدمان عکس ها با دستور اتوماتیک سکانس و تنظیم موزیک ، تنظیمات سکانس ، استفاده از ترنزیشن ها و خروجی گرفتن را تجربه خواهید کرد. بعد از ویدیو فایلهای مورد نیاز هم براتون گذاشتم.

مدت زمان ویدیو : 6دقیقه


 

2. آموزش ساختن اسلایدشو عکس با پریمیر پرو - روش حرفه ای با انیمیشن و کادر سفید و سایه

الان میخوام شما رو به یک سطح حرفه ای تر برای ساختن اسلایدشو در پریمیر پرو ببرم. در روش قبل نحوه اتوماتیک ساختن رو یاد گرفتید و حالا میخوام کمی خلاقیت بهتون نشون بدم. مهم نیست چند تا عکس یا ویدیو دارید. در این آموزش از افکت هایی مثل RADIAL SHADOW - DROP SHADOW - GUASSIAN BLUR استفاده میکنیم. از قسمت انیمیشن هر عکس هم کمک میگیریم تا متحرک بشن. ویدیو زیر همه چیز رو به شما نشون میده.

مدت زمان ویدیو : 10دقیقه

3. آموزش کامل ساخت اسلایدشو در پریمیر پرو - پروژه Shuffle یا بر زدن

بروز رسانی در 1402/10/11

این سومین پروژه کامل ساخت یک کلیپ اسلایدشو عکس و موزیک در پریمیر پرو میباشد. پروژه های قبلی را از دست ندهید چون در هر کدام تکنیک ها و کارهای خاصی انجام شده است. این پروژه کلیپ عکس بنام شافل Shuffle یا بر زدن نام دارد. به همراه آن عکس ها و موزیک هم برایتان قرار داده ام.

مدت زمان ویدیو : 5دقیقه

 

4. آموزش ساختن اسلایدشو حرفه ای در پریمیر پرو - پروژه جانی هریس یا پروجکتور

در ویدیو آموزشی زیر یک پروژه کامل و نحوه ساختن رو به شما تقدیم میکنیم. به این سبک از اسلایدشو میگیم جانی هریس ، کسیه که این سبکی اسلایدشو میسازه. به نوعی یک خلاقیت تازه در اسلایدشو هست و اونرو از سادگی در میاره. کم کم دارید با روش های جدیدی از ساختن اسلایدشو در پریمیر پرو آشنا میشید تا جذابیت کلیپ هاتون رو بیشتر کنید.

مدت زمان ویدیو : 7دقیقه

آموزشهای تخصصی پریمیرپرو

با بیش از 30 پکیج آموزشی از صفر تا خیلی فراتر تدوین را بصورت حرفه ای و تخصصی آموزش ببینید و کسب درآمد کنید.

...

رویدادها

از سراسر مانی سافت