پکیجهای آموزشی
Loading...
مانی سافت Manisoft

آموزش تدوین فیلم و ساخت کلیپ در شهر استانبول کشور ترکیه

اگر در کشور ترکیه ساکن هستید و مخصوصا در شهر استانبول و قصد دارید نحوه تدوین فیلم و تکنیک های قابل استفاده در ساخت کلیپ های ویدیویی را یاد بگیرید، این صفحه برای شما آماده شده است.

خوش آمدید. 

مدت طولانی است که تیم مانی سافت به صورت حضوری ( خصوصی و گروهی ) اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی تدوین و ساخت ویدیو کلیپ در کشور ترکیه نموده است. در این کلاسها نرم افزارهای متعددی مانند فاینال کات پرو ، افتر افکت ، پریمیر پرو و داوینچی تدریس میشوند.

کسب درآمد با تدوین فیلم در استانبول

کشور ترکیه به لحاظ داشتن رونق زیاد در کسب و کارها این بازار خوب را برای تدوینگران ویدیو و سازندگان کلیپ بوجود می آورد تا بتوانند با ساخت ویدیو کلیپ در زمینه های مختلف و برای مشتریان در اصناف گوناگون، درآمد قابل توجهی کسب کنند و به دلیل وجود برندهای بزرگ و مطرح تولید لباس و پوشاک و البته سایر برندهای جهانی دیگر، این امکان وجود دارد که بتوان در این زمینه فعالیت خوبی را داشت.

یادگیری تدوین انواع ویدیو کلیپ در استانبول

اگر چه کمی قبل تر نام چند نوع کلیپ را آوردیم اما حالا شما را با کلیپ هایی آشنایی میکنیم که با تدوین آنها میتوانید کسب درآمد کنید اما قبل از آن بدانید که کشور ترکیه به دلیل داشتن تورم خیلی کمتر و آزادی بیشتر در تجارت ها نسبت به ایران، این اجازه را به تدوینگر میدهد تا بتواند در تدوین های خود آزادانه و آنچه را که در ذهن داشته در کار اجرا کند و محدودیت ها را بردارد (قصد مقایسه تورم و شرایط کشورمان را با ترکیه نداریم).

  1. تدوین کلیپ مدلینک و فشن
    یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین ویدیو کلیپ هایی است که هر تدوینگری آرزوی تدوین آنرا دارد و در ترکیه با یادگیری روشهای تدوین فیلم و با وجود مدل های متعدد امکان تدوین های زیبا فراهم شده است.
  2. تدوین کلیپ صنعت غذا
    برندهای غذا و مارکت های متعدد جهانی در این زمینه در ترکیه مستقر هستند که ترجیح میدهند تدوین کلیپ هایشان در خود ترکیه توسط تدوینگران داخلی انجام شود.
  3. تدوین کلیپ عروسی و ازدواج
    نه تنها مردمان کشور ترکیه بلکه بسیاری عروس و دامادهای ایرانی به دلیل وجود نماها و لوکیشن های زیبا برای گرفتن کلیپ های خود به ترکیه سفر میکنند.
  4. تدوین کلیپ پوشاک
    پوشاک و فروشندگان آن نیز دسته ای بزرگ هستند که موجب گرم بودن بازار کار تدوینگران ویدیو شده اند.

تدوین و ساخت ویدیو

با یادگیری پریمیرپرو به سبک مانی سافت هر ویدیویی را حرفه‌ای بسازید.

...

همکاری در تولید ویدیو در استانبول

فرصت مناسبی است که بعنوان یک تدوینگر ماهر و آموزش دیده جذب انواع تیم های تولید فیلم و کلیپ در ترکیه شوید. این کشور بر خلاف کشورمان، دارای کانالهای دیجیتالی است که به کیفیت و رنگ و تکنیک های تدوین فیلم اهمیت فراوانی میدهند و همین امر موجب جذاب شدن کلیپ ها و امکان استفاده از تکنیک های امروزی میشود.

با توجه به وجود تیم های خصوصی و غیر دولتی متعدد ساخت فیلم و کلیپ در این کشور میتوان انتظار داشت که اگر به تسلط رسیده باشید فرصت همکاری با آنها را بدست بیاورید.

سوالات پرتکرار

چه نرم افزارهایی آموزش داده میشود؟

با توجه به انتخاب شما، فاینال کات پرو ، پریمیر پرو ، داوینچی ، افتر افکت.

آیا یادگیری یک نرم افزار تدوین فیلم کافی است؟

بله. همه چیز به نوع آموزشی بستگی دارد که بشما داده میشود. البته نرم افزارهای تدوین مانند پریمیر پرو و فاینال کات پرو و داوینچی در یک رده هستند و نرم افزار افتر افکت در رده دیگری قرار دارد و باید پس از آنها آموزش دیده شود.

کلاسها معمولا چه روزهایی برگزار میشوند؟

سعی ما بر این است که با مجموع افراد ثبت نام شده به نحوی هماهنگ کنیم که تمام آنها با حضور در کلاس در شرایط خوبی از لحاظ زمانی قرار بگیرند. پس از ثبت نام نهایی، زمان حضور با شما هماهنگ میشود. ممکن است تمام افراد یک کلاس به این توافق برسند که در بازه زمانی مشخصی میتوانند حاضر شوند، ما نیز موافق آن زمان خواهیم بود.

آیا لازم است چیزی از قبل بلد باشم؟

خیر. همه چیز از صفر شروع میشود.

آیا افراد در یک کلاس نرم افزارهای مختلف آموزش میبینند؟

خیر. دوره های آموزشی تدوین فیلم بر اساس آموزش یک نرم افزار برگزار میشوند. یعنی افراد حاضر در یک کلاس، یک نرم افزار واحد را آموزش میبینند. مثلا همه فاینال کات پرو هستند یا همه داوینچی.

مدت زمان کلی دوره چند روز است؟

با توجه به اینکه باید شما در کمترین زمان ممکن به سریعترین نتایج مطلوب برسید، اگر این امکان را داشته باشید میشود که هر روز کلاس برگزار شود. مدت زمان هر دوره آموزشی، 12 جلسه و هر جلسه 3 ساعت با وقت استراحت و پذیرایی میباشد اما اگر احساس شود که اکثریت نفرات نیاز به وقت بیشتری داشته باشد، بدون دریافت هزینه مجدد، کلاس جبرانی برگزار میشود.

محتوای دوره آموزشی چگونه شروع و خاتمه می یابد؟

کلاس از لحظه نصب برنامه تدوین مورد نظر شروع میشود. مقدمات اصلی و کلیدی که عمومی هستند را تمام افراد یاد میگیرند. این احتمال وجود دارد که در یک کلاس، افرادی با شاخه های مختلف یادگیری که بالاتر گفته شد حضور داشته باشند، با توجه به تجربه ما در آموزش، تکنیک ها و مثال ها به نحوی زده میشود که تمام افراد کلاس به خواست خود برسند.

مبلغ چقدر است و چگونه آنرا واریز کنم؟

با ما در تماس باشید.

آماده اید برای یک شروع موفق؟

مجموعه کاملی از پکیج و دوره های آموزشی تدوین با نرم افزارهای مختلف منتظر شما هستن.

...

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمیشود

خدمات اصلی مانی سافت

شاید برخی خدمات ما مناسب کسب و کار شما باشد

تولید آموزشهای کاربردی

در این سایت برای نرم افزارهای تدوین فیلم ، طراحی ، کار با وسایل عکاسی و فیلمبرداری و تولید محتوا ، دوره های جامعی تولید نموده ایم. از قسمت پکیج آموزشی بالای سایت وارد شوید.

فروش لایسنس نرم افزار اوریجینال

از برنامه های ادوبی گرفته تا فیلمورا ، فاینال کات پرو ، داوینچی و سایر برنامه های مرتبط با طراحی و ساخت ویدیو. با خیالی آسوده از خرید ، هر کدام را میخواهید برایتان تهیه میکنیم.

همکاری در تولید و تدوین ویدیو

چنانچه ویدیو یا پروژه دارید و میخواهید تدوین و ویرایش آنها را برون سپاری کنید ، تیم مانی سافت آماده همکاری میباشد. از پروژه های ساده گرفته تا جلوه های ویژه. انواع تغییرات در ویدیوها.

طراحی سایت های حرفه ای

علاوه بر تخصص در زمینه های طراحی گرافیکی و تدوین ویدیو ، طی سالیان گذشته ، سایت های حرفه ای زیادی راه اندازی کردیم. با خیال راحت میتونید از خدمات طراحی و پشتیبانی فنی ما در این زمینه استفاده کنید.