ثانیه -
دقیقه -
ساعت -
روز -
مشاهده دوره‌ها
Loading...
دوره‌ها

آموزش پریمیر پرو 2024 Premiere pro - هدیه

آموزش پریمیر پرو 2024 Premiere pro

اگه با پریمیر پرو کار میکنید باید یکی از وظایف اصلی شما این باشه که بدونید در هر نسخه ای از 2024 که جدید میاد چه تغییراتی انجام شده و چه امکانات جدیدی اضافه شده. یادگیری از تغییرات موجب بالاتر رفتن سرعت کار ، اجرای بهتر تکنیک ها و بهتر شدن روند انجام تدوین میشه. در این صفحه در مورد پریمیر پرو 2024 همه نکاتش رو یاد میگیرید.

1. آموزش پریمیر پرو 2024 - آپدیت اصلی 0

در اولین و جدیدترین نسخه پریمیر پرو که به 2024 معروفه شاهد تغییرات چشمگیری نسبت به نسخه قبلی یعنی 2023 هستیم که در زیر بهتون معرفی میکنم.

1.1 ( 5x faster timeline )

افزایش 5 برابری سرعت کار در تایم لاین و عملیات کشیدن و رها کردن کلیپ ها به همراه نرم تر شدن اجرا.

2.1  ( Text-Based Editing )

برای افرادی که با این برنامه کارهایی مثل زیرنویس انجام میدن ، همونطور که در آپدیت های قبلیش امکان تبدیل گفتار به متن اضافه شده بود در این نسخه جدید قابلیتی اضافه شده که تمام مکث های گوینده که به اصطلاح Pause گفته میشن با یک کلیک حذف میشن یعنی یک دکمه میزنید و خود پریمیر پرو تمام قسمت هایی که مکث داره رو از ویدیو و صدا کات میکنه. با اینکار سرعت تدوین شما چندبرابر میشه. میدونم که فعلا امکان فارسی نداره اما فعلا در حد زبانهای دیگه خیلی خوب کار میکنه.

قابلیت حذف توقف در گویش با پریمیر پرو

3.1  ( Color Settings )

برای اونها که عشق دستکاری رنگ با پریمیر پرو دارن اما تخصص کافی رو ندارن ، در پنجره Lumetri color بخشی بنام Setting اضافه کرده که با چند کلیک ساده و بدون نیاز به دستکاری در تنظیمات رنگ و نور ، بتونن یک رنگ استاندارد رو روی ویدیو اجرا کنن. واقعا آب خوردن شده و اینکار پریمیر پرو واقعا خیلی خوب بوده.

اضافه کردن تنظیم جدید setting در پنجره لومتری کالر پریمیر پرو

در این نسخه جدیدش در این تب ، 5تا تنظیم آورده بنامهای Preferences - project - source clip - sequence - sequence clip که با یک تنظیم کاری میکنه تمام کلیپ های درون اون سکانس به رنگ استاندارد در بیان. یا ساختار رنگ سکانس رو با یک کلیک عوض کنیم یا ساختار کل رنگ پروژه رو به هر سیستمی عوض کنیم. این یک اتفاق بزرگه.

4.1 ( Audio Auto-Tagging )

در پریمیر پرو 2023 قابلیتی برای نشانه گذاری انواع صداها بوجود اومد که کمک میکرد بتونیم با افکت ها و تنظیمات با استفاده از هوش مصنوعی ، صداها رو در زمانهای مشخص بصورت هوشمند کم و زیاد کنیم و صدای گویش رو با صدای بکگراند جوری هماهنگ کنیم که هر دو خیلی خوب به گوش برسن و آزار دهنده نشن و اینکار بدون استفاده از افکت و کی فریم انجام میشد. پریمیر پرو تغییر جدیدی درست کرده که دیگه نیاز نباشه تدوینگر در یک سکانس بزرگ بره و کلی صدا رو با موس انتخاب کنه تا بخواد از هوش مصنوعی برای بالانس اونها استفاده کنه واقعا کار سختیه بود.

قابلیت جدید auto tag پریمیر پرو برای تنظیم هوشمند صداها

من خیلی تجریش کردم اما حالا با این قابلیت جدید کافیه در سکانس با کلیدهای روی کیبورد Ctrl + A رو بزنیم هرچی صدا هست انتخاب بشه و دکمه Auto Tag رو فشار بدیم. معجزه میشه و خود پریمیر پرو تمام صداها رو دسته بندی میکنه بدون اینکه ما بگیم کدوم گویشه ، کدوم صدای بکگراند و کدوم SFX. عالیه.

5.1 ( Effects Manager )

یکی از مشکلاتی که من و حتی شما باهاش روبرو میشید اینه که گاها ممکنه بخواید یه افکتی رو بخاطر قدیمی یا ناسازگار بودن با نسخه جدید پریمیر پرو داره کندی و مشکلات درست میکنه غیرفعال کنید. قبلا باید میرفتیم و افکت رو حذف میکردیم اما الان دیگه نیاز نیست و فقط کافیه بریم به این پنجره جدید و افکت ها رو غیر فعال کنیم و بعدا میتونیم دوباره فعالشون کنیم. من وقتی از افکتی مثل ردجاینت استفاده میکردم و قدیمی میشد با این مشکل روبرو میشدم ولی حالا براحتی برطرفش میکنم.

تصویر پنجره effect manager پریمیر پرو

6.1 ( Project templates for fast setup )

آرزوی من بود که با پریمیر پرو بتونم پروژه های آماده ای داشته باشم که ساختار پوشه هاش در پنجره Project همیشه یکسان باشه و هر سری نخوام پوشه ها رو بسازم و تنظیم کنم. با این قابلیت جدید، همه کارها رو در یک پروژه خام انجام میدم و دستور Save as template رو میزنم و تمام. سری بعدی برای پروژه جدید همون قالب پروژه رو یک کلیک میزنم و باز میشه و همون تنظیمات و ساختار ظاهر میشن. میتونم به صورت نامحدود قالب آماده پروژه بسازم.

7.1 ( Restore projects )

الان دیگه خیالتون میتونه راحت باشه که وقتی به هر دلیلی پریمیر پرو کرش میکنه ، پروژه خراب نمیشه، در اجرای بعدی که هنگ کرده بود خودش پیام میده که میخوای پروژه ای که کار کرده بودی رو مجدد باز کنم و ادامه بدی؟ چی از این بهتر. تمام نرم افزارها مشکل کرش رو دارن اما اینکه باهوش عمل کنن و از پروژه مون نگهداری کنن خیلی مهمه. صفحه راه حل ارور و خطاهای پریمیر پرو.

پنجره هوشمند بازکردن مجدد پروژه پریمیر پرو وقتی کرش میکنه

8.1 ( Browse Cloud Locations )

این قابلیت برای کسانیه که پریمیر پرو اورجینال دارن. وقتی که از نسخه اورجینالش استفاده میکنید یک قابلیتی بنام سیستم ابر دارید. پروژه و فایلها رو میتونید بصورت آنلاین در اکانت تون در سایت ادوبی آپلود کنید و هر زمان که خواستید مجدد اونها رو در کامپیوتر ببینید اما چطور ؟ فرض کنید تیمی یا 2نفره تدوین میکنید و نسخه اورجینالش رو دارید ، شما در ایران پروژه رو با همه چیز آپلود میکنی و نفر بعدی در هر شهر یا کشور دیگه دقیقا تمام پروژه شما رو میبینه. شاید فکر کنید خب میشه با نرم افزارهای دیگه ارسال کرد اما نمیدونید که چقدر ساده تره وقتی داخل خود برنامه هستید و میرید پنجره Team Project میبینید که همه چیز اونجاست. حالا اون نفر دوم میتونه یه موگرت یا پریست آماده رو همون لحظه استفاده کنه و شما همون لحظه اونو میبینید حالا نظرتون چیه ؟

پنجره ابر اطلاعات تیمی پریمیر پرو

9.1 ( R3D on Windows )

قبلا تدوینگران کامپیوتر مک میتونستن برای تدوین فایلهای راو دوربین های حرفه ای مثل R3D با Ram کم استفاده کنن اما ادوبی به سراغ ویندوزی ها هم اومده و الان میتونیم با کارت گرافیک هایی که حداقل حافظه اصلی اونها 6گیگابایت هست اینکارو انجام بدیم. یه چیزی بگم، اگه دیدین کاربران مک گاها ممکنه امکانات بهتری داشته باشن نگران نشید چون ادوبی حتما برای ویندوزها که خیلی بیشتر هستن اضافه میکنه اما کمی زمان لازم داره.

10.1 ( custom destinations in Export mode )

در تب جدیدی که بنام Export در نسخه 2023 اضافه کرد اینبار اومده قابلیتی داده که بتونیم بصورت همزمان چندین فرمت مثل اچ دی ، فول اچ دی ، فورکی و خیلی حالتهای دیگه رو خروجی بگیریم بدون اینکه بخوایم در مدیا انکودر اضافه کنیم. در واقع این تنظیماتی که در این بخش فعال میکنیم ثابت میمونن و هربار که میخوایم خروجی بگیریم ، خروجی ما چندتایی یا چند فرمته میشه. برای اونهایی خوبه که میخوان یک خروجی رو با ساختار متفاوت بگیرن و پای کامپیوتر هم نباشن تا خودش کارها رو انجام بده. زمانی که براتون مهم بشه متوجه میشید که چقدر خوبه. تمام آموزشهای خروجی گرفتن در پریمیر پرو.

پنجره و تنظیمات جدید خروجی گرفتن

11.1 ( SRT support )

در بخش اضافه کردن زیرنویس به ویدیوها بصورت زنده، کمی تغییرات جدید ایجاد کرده تا نمایش چندگانه زبانهای مختلف بهبود پیدا کنه. اگه به زیرنویس کردن فیلم علاقه داری دوره آموزشی تایتل نویسی پریمیر پرو رو ببین.

12.1 ( Disabling Tape-based workflows )

قبل از این نسخه پریمیر پرو وقتی روی کیبورد کلید f5 رو میزدیم پنجره ای باز میشد که اجازه میداد از طریق وصل کردن دوربین هایی که کاست یا نوار خور بودن ، فیلمهاشون رو کپچر کنیم. در این نسخه بصورت کامل دیگه حذف شد و کاربرانی که چنین نیازی دارن باید به سراغ ابزارهای دیگه برن چون کاست و نوار ویدیو سالهاست که از رده خارج شده.

این بود تمام تغییرات پریمیر پرو 2024 اپدیت 0 که اولین نسخه اش بود. به محض اومدن نسخه بعدی در همین صفحه اضافه میکنیم. این صفحه رو در مرورگرتون ذخیره کنید تا داشته باشیدش.

28 برای یادگیری منظم ، شماره ها را در مجموعه پریمیر پرو دنبال کنید.
دوره آموزش پریمیر پرو 2024 - قابلیتها و امکانات جدید
مجموعه : پریمیر پرو
دوره آموزش پریمیر پرو 2024 - قابلیتها و امکانات جدید
در این دوره تمام آموزشها و قابلیت های جدید پریمیر پرو 2024 بصورت ویدیویی و کامل توضیح داده میشود. ...
26 دقیقه
25%4,990,000 ریال
3,742,500 ریال
ثانیه -
دقیقه -
ساعت -
روز -

2. آموزش پریمیر پرو 2024 - آپدیت 1

بروزرسانی در 01-03-1403

حالا میرسیم به آموزش پریمیر پرو 2024.1 که باز هم شاهد تغییرات جدیدی در اون هستیم. 

1.2 ( bulk delete for Text-Based Editing )

پریمیر پرو در نسخه 2024 تمرکز زیادی گذاشته روی اینکه تدوینگر بتونه ویدیوهای گویشی و زیرنویس رو با هوش مصنوعی که داره سریعتر و دقیقتر ادیت کنه. در نسخه قبلی دیدین که تونست سکوت ها رو بخوبی حذف کنه و حالا در این آپدیت اومده و رفته سراغ دو تا مشکل دیگه که در ویدیوها گویش دار وجود داره یعنی ( عم و عه ). اگه یه ویدیو از خودتون یا کسی ضبط کنید و بهش بگین در مورد موضوعی صحبت کنه ، در زمان نگاه کردن ویدیو میبینید که بارها از ( عه و عم ) استفاده کرده و دقیقا زمانهایی هست که داره فکر میکنه تا جمله رو کامل کنه.

قابلیت حذف اتوماتیک چیزهایی مثل عه و اوم در پریمیر پرو

این مشکل یک ضعف هست و باید از ویدیو حذف بشه. پریمیر پرو در بخش زیرنویس خودش عملیات حذف کردن رو هوشمند انجام میده و دیگه نمیخواد تدوینگر ساعتهای زیادی رو صرف پیدا کردن و حذف اون فریم ها کنه.

2.2 ( Redesigned MOGRT management )

چقدر با قابلیت موگرت در پریمیر پرو 2024 آشنا هستید؟ موگرت ها قدرت های مخفی که در تایتل نویسی و گرافیکهای نرم افزار افترافکت وجود دارن رو در پریمیر پرو به اجرا در میارن حتی اگه افترافکت بلد نباشید. در پریمیر پرو 2024.1 تغییراتی مثل ایجاد دسته بندی موگرت، ایمپورت صدها موگرت در یک لحظه، تغییر حالت نمایش موگرت ، افزایش سرعت نمایش ، نمایش ساختار درختی ایجاد شده که اگه از قبل با پریمیر پرو آشنا باشید حالا میدونید که چقدر برای پر اهمیت هستن چون در اغلب پروژه ها ازشون استفاده میکنیم.

طراحی مجدد و امکانات جدید در بخش موگرت پریمیر پرو 2024

6 برای یادگیری منظم ، شماره ها را در مجموعه پریمیر پرو دنبال کنید.
دوره آموزش پریمیر پرو - قالبهای گرافیکی موگارت MOGRT
مجموعه : پریمیر پرو
دوره آموزش پریمیر پرو - قالبهای گرافیکی موگارت MOGRT
استفاده از قابلیت موگرت پریمیرپرو موجب افزایش سرعت و ایجاد جذابیت در تدوین میشه مخصوصا برای تولیدکنندگان محتوا در شبکه های مجازی ا ...
55 دقیقه
25%2,990,000 ریال
2,242,500 ریال
ثانیه -
دقیقه -
ساعت -
روز -

3.2 ( New sequence presets )

میرسیم به یک قابلیت عالی در پریمیر پرو 2024.1 که خود من خیلی ازش خوشم اومد و شما هم حتما خوشتون میاد. یادتون میاد که وقتی میخوایم یک سکانس جدید بسازیم کلی پریست آماده در حالتهای مختلف در اختیارمون میزاره ؟ حالا اومده یه دسته بندی جدید درست کرده بنام Legecy و خیلی از اونها رو گذاشته داخلش تا کم کم همشون رو حذف کنه چون دیگه لازم نیستن اما بجاش اومده چند تا پریست خیلی عالی بنام های Social و 4K بوجود آورده. قسمت Social مختص به درست کردن انواع سکانس ها برای شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام در انواع اندازه ها مثل پست ، استوری و ریلز هست. حتما برید سراغش و ازش استفاده کنید.

ایجاد قالبهای جدید سکانس اینستاگرام در پریمیر پرو 2024

30 برای یادگیری منظم ، شماره ها را در مجموعه پریمیر پرو دنبال کنید.
دوره آموزش پریمیر پرو برای اینستاگرام - ریلز،استوری،پست،موشن
مجموعه : پریمیر پرو
دوره آموزش پریمیر پرو برای اینستاگرام - ریلز،استوری،پست،موشن
هدف پکیج اینه که در کمترین زمان ممکن بدون آزمون و خطا بدون گشتن برای دانلود کردن انواع مدیا و افکت، بهترین ویدیو برای پست و استوری ...
03 ساعت و 08 دقیقه
25%8,990,000 ریال
6,742,500 ریال
ثانیه -
دقیقه -
ساعت -
روز -

4.2 ( Team Projects version history )

افرادی که لایسنس اصلی پریمیر پرو 2024 دارن میتونن از قابلیتی بنام کار تیمی استفاده کنن که کمک میکنه چند نفر از چند جای دنیا بصورت همزمان روی یک پروژه کار کنن. در این نسخه جدید قابلیتی بشه اضافه کرده که هر کدام از افراد تیم بدونن کدام نفر یا تیم در کدام زمان اومده و تغییرات انجام داده. تا قبل از این نمیشد فهمید که چه کسی و چه زمانی چکار کرده و گاها سوتفاهم درست میشد اما الان با ایجاد تاریخچه یا هستوی ، مشکل برطرف شده. تیمی کار کنید.

معرفی بخش آرشیو تغییرات تیمی در پریمیر پرو 2024.1

5.2 ( Trimming and multicam improvements )

و اما میرسیم به اونهایی که در قابلیت تدوین چند دوربین یا چند نما خیلی استفاده میکنن. خبر خوبم اینه که سرعت پریمیر پرو 2024.1 در کار با این قابلیت خیلی بالاتر رفته و قابلیت جدیدتری هم بهش اضافه شده که میتونه لبه کلیپهایی که در برش داده میشن رو بهتر همپوشانی کنه. اسم این قابلیت Ripple trim adds edits to keep both sides of trim in sync هست که در منوی Edit > Preferences > Trim باید فعالش کنید.

بهبود سرعت و تغییرات جدید در قابلیت تدوین چند دوربین پریمیر پرو 2024.1

5 برای یادگیری منظم ، شماره ها را در مجموعه پریمیر پرو دنبال کنید.
دوره آموزش پریمیر پرو - تکنیکهای تدوین چند دوربینه و سینک صدا
مجموعه : پریمیر پرو
دوره آموزش پریمیر پرو - تکنیکهای تدوین چند دوربینه و سینک صد
اگه در پروژه هاتون بیشتر از 1 دوربین دارید و یا بجز صدای دوربین صدای جداگانه هم ضبط میکنید حتما باید این پکیج رو ببینید چون برای س ...
46 دقیقه
25%2,990,000 ریال
2,242,500 ریال
ثانیه -
دقیقه -
ساعت -
روز -

6.2 سایر تغییرات پریمیر پرو 2024.1

  • اضافه کردن ساپورت عکس های پی ان جی PNG با بیت 16
  • بهبود دکمه های خروجی گرفتن چندتایی در پنجره Export
  • سینک فایلهایی که در کریتیوکلود دسکتاپ وجود داشت متوقف شد.
  • تغییرات سخت افزار مورد نیاز پریمیر پرو 2024 لازم داره تغییراتی داشته که بهتره اونها رو بدونید.

28 برای یادگیری منظم ، شماره ها را در مجموعه پریمیر پرو دنبال کنید.
دوره آموزش پریمیر پرو 2024 - قابلیتها و امکانات جدید
مجموعه : پریمیر پرو
دوره آموزش پریمیر پرو 2024 - قابلیتها و امکانات جدید
در این دوره تمام آموزشها و قابلیت های جدید پریمیر پرو 2024 بصورت ویدیویی و کامل توضیح داده میشود. ...
26 دقیقه
25%4,990,000 ریال
3,742,500 ریال
ثانیه -
دقیقه -
ساعت -
روز -

اینهم آموزش کامل امکانات جدید پریمیر پرو 2024.1 بود. برای اینکه از تغییرات جدید بعدی با خبر بشید این صفحه رو در مرورگر ذخیره کنید.

3. آموزش پریمیر پرو 2024 - آپدیت 2

در این نسخه از پریمیر پرو هوش مصنوعی غوغای بیشتری کرده و همه چیز داره خیلی عالی تر میشه.

1.3 ( Enhance Specch )

نمیدونم تا چه حد میتونید از تمام توانایی های پنجره Essential Sound پریمیر پرو استفاده کنید یا چقدر بلدش هستید اما بهتون توصیه میکنم این پنجره و کار با نکات صدا در این برنامه رو خیلی حرفه ای یاد بگیرید چون در اکثر پروژه ها منبعد بهش احتیاج دارید. دکمه جدیدی بنام Enhance در این پنجره اضافه کرده که با یک کلیک و کمتر از 10 ثانیه ، هر صدایی که در سکانس رو انتخاب کنید تمام مشکلاتش رو حذف کرده و یک صدای استودویی و حرفه ای بهتون تحویل میده حتی اگه کارت گرافیک حرفه ای Nvidia هم نداشته باشید.

کاهش تمام مشکلات صدا در پریمیر پرو 2024.2 با enhance speech

برای انجام اینکار از قابلیت AI یا هوش مصنوعی استفاده میکنه تا بتونه انواع مشکلاتی مثل هام، هس، نویز، صداهای ناخواسته زمینه و خیلی مشکلات رو برطرف کنه. اگه برای شما کار نکرد باید نسخه اورجینال پریمیر پرو رو رو تهیه کنید.

2.3 ( Export directly to TikTok )

افرادی که برای شبکه اجتماعی تیک تاک ویدیو میسازن با این قابلیت جدید میتونن ویدیوهاشون رو با کلی تنظیمات بصورت مستقیم در این شبکه آپلود کنن و فقط کافیه اکانت شون رو در پریمیر پرو 2024 ثبت کنن.

قابلیت آپلود مستقیم پروژه پریمیر پرو 2024.2 به شبکه تیک تاک

3.3 ( Streamlined proxy creation )

پریمیر پرو 2024.2 سیستم ساختن پراکسی رو تغییر اساسی داده که به نظرم خیلی ساده تر و بهتر شده. قبلا برای ساختن پراکسی باید از فرمت ها و آپشن های مختلفی استفاده میکردیم که کمی پیچیده میشد اما حالا کافیه از بین 3 تا کیفیت بگین کدوم رو میخواید. اگه Full بزارید همون کیفیت ویدیو رو میسازه، اگه Half بزارید پراکسی رو به نصف کیفیت ویدیو اصلی تبدیل میکنه و اگه Quarter بزارید ویدیو رو به یک چهارم کیفیت ویدیو اصلی تبدیل میکنه.

آموزشهای بیشتر پراکسی پریمیر پرو

تنظیمات راحت تر درست کردن پراکسی در پریمیر پرو 2024.2

4.3 ( color fonts and emojis )

و اما یک خلاقیت و کار عالی برای اونها که از فونت ها و تنظیمات رنگی کمی خسته میشن و میخوان خیلی سریع فونت هایی جذاب و رنگی رو استفاده کنن. در پریمیر پرو 2024.2 امکان استفاده از فونت های رنگی و اشکال گرافیکی به سادگی تایپ کردن و زنده بودن نوشته ها استفاده کنن. 

یه کاری هم کرده که کاربران ویندوز رو فعلا عصبانی کرده و اون ، اضافه کردن گزینه emojis یا همون شکلکت های گرافیکی رنگی زرد جذاب هست که در سیستم عامل اپل استفاده میشن. البته کاربران ویندوز نباید نگران باشن چون تجربه من نشون داده کمی بعدش در ویندوز هم اضافه میشن.

قابلیت جدید استفاده از فونت رنگی در پریمیر پرو 2024.2

3 برای یادگیری منظم ، شماره ها را در مجموعه پریمیر پرو دنبال کنید.
دوره آموزش پریمیر پرو - کاربردهای تایپ یا نوشتن Essential Graphics + پروژه محور
مجموعه : پریمیر پرو
دوره آموزش پریمیر پرو - کاربردهای تایپ یا نوشتن Essential Gr
در این پکیج با انواع قواعدی مثل ایجاد تیتراژهای سینمایی پایانی، تکنیکهای انداختن عکس و فیلم در نوشته، نحوه استفاده از زیرنویس، شنا ...
02 ساعت و 48 دقیقه
25%3,990,000 ریال
2,992,500 ریال
ثانیه -
دقیقه -
ساعت -
روز -

5.3 سایر تغییرات این نسخه

  • دوربین سونی جدیدی بنام Burano ساخته شده که فرمتهای X-OCN (LT) - XAVC H Intra HQ - XAVC H Intra SQ - XAVC H Long - XAVC Intra - XAVC Long به پریمیر پرو اضافه شده.
  • وقتی که یک کادر از نوع پاراگراف ایجاد کردیم اگه نوشته هامون از کادر بیرون بزنه بصورت هشدار یک دایره قرمز، بهمون میگه تا اشتباهی متن یا حرفی بیرون کادر باقی نمونه. 
  • خیلی برای من پیش اومده بود که یه تایپی انجام داد و بعد به دلیل زیاد بودن کلمات میخواستم اونرو به نوع پراگراف تبدیل کنم که نمیشد و اذیت میشدم اما حالا کافیه در تنظیمات اون لایه تایپی روی آچار زده و point رو به paragram تبدیل کنیم و تمام.
  • افکت کاهش لرزش Warp stabilizer در پریمیر پرو 2024.2 خیلی سریعتر از قبل شده.
  • افکت کاهش نویز تصویر به جمه افکتهای استفاده کننده از شتاب دهنده کارت گرافیک پریمیر پرو 2024.2 پیوست و الان دیگه سرعت رندر و خروجی گرفتن حین استفاده از این افکت بیشتر میشه.

اینهم از آموزشهای پریمیر پرو 2024.2 بود. این صفحه رو ذخیره کنید تا آموزشهای بعدیشو از دست ندین.

28 برای یادگیری منظم ، شماره ها را در مجموعه پریمیر پرو دنبال کنید.
دوره آموزش پریمیر پرو 2024 - قابلیتها و امکانات جدید
مجموعه : پریمیر پرو
دوره آموزش پریمیر پرو 2024 - قابلیتها و امکانات جدید
در این دوره تمام آموزشها و قابلیت های جدید پریمیر پرو 2024 بصورت ویدیویی و کامل توضیح داده میشود. ...
26 دقیقه
25%4,990,000 ریال
3,742,500 ریال
ثانیه -
دقیقه -
ساعت -
روز -

4. آموزش پریمیر پرو 2024 - آپدیت 3

میرسیم به آموزش پریمیر پرو 2024 آپدیت سوم که برخی امکانات جدیدش میتونه باعث بهتر شدن روندکار بشه.

1.4 Faster, GPU-accelerated Speech to Text

در این آپدیت سرعت تبدیل صدا به متن 15% بیشتر از قبل شده چون الان دیگه از کارت گرافیک برای این تبدیل استفاده میکنه و همچنان شاهد افزایش قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی پریمیر پرو هستیم. خبر خوب اینکه تا اینجا 18 زبان به این قابلیت اضافه شده و هنوز خبری از فارسی نیست و منتظریم.

تصویر افزایش 15درصدی سرعت هوش مصنوعی تبدیل صدا به متن در پریمیر پرو 2024

2.4 Improved marker behavior

در پریمیر پرو 2024 آپدیت 3 در بخش مارک گذاری قابلیت فیلترینگ جالبی اضافه شده که کمک میکنه با چند کلیک نسبت به سورت یا چیدمان مارک ها ، مارکرها رو اونطور که میخوایم بچینیم. روی 3خط کنار نام پنجره مارکر بزنید تا آپشنهای All Markers, Show Sequence Markers, و Show Clip Markers رو ببینید. کمکتون میکنن تا چیدمان مارک ها رو در همین پنجره مرتب کنید. اگه گزینه Ignore Selection v رو بزنید چک میکنه که الان کدام track فعال شده ، چیدمان ها رو بر اساس اون انجام میده.

عکس تغییرات جدید پریمیر پرو 2024 اپدیت 3 در بخش مارک گذاری

اگه دوست دارید درباره مارکرها و اهمیتشون بیشتر بدونید روی این لینک بزنید.

3.4 text styling for captions and graphics

خیلی وقت بود که دوست داشتم گرافیک و کارهای زیبایی که روی نوشته ها و تایتل هام انجام میدادم رو جایی ذخیره کنم تا بتونم در هر پروژه ام از اونها استفاده کنم و به روشی ذخیره کردن Mogrt موگرت تونستم اما کمی دست و پا گیر بود البته خوب بود ها ولی همچنان سرعتم کمی پایین بود تا اینکه با برنامه کریتیوکلود ، پریمیر پرو را به نسخه 2024.3 آپدیت کردم و شگفت زده شدم. در پنجره Essential graphic قسمت Style قابلیتی اضافه شده تا بتونم 100 ها استایل ویژه خودم رو برای هر متن آماده کنم و هر زمان با کلیک روی هر کدامشون ، اون استایل رو به متن بدم.

اموزش قابلیت استایل متن در پریمیر پرو 2024 اپدیت 3

اگه فکر میکنید چیزهایی هست که درباره پنجره مهم Essential graphic نمیدونید حتما دوره آموزش کاربردهای تایپ یا نوشتن Essential Graphics پریمیر پرو رو ببینید چون خیلی نکات داره و تدوینگر بهتری میشید.

4.4 Label Color Presets and Swatches

در نسخه جدید پریمیر پرو 2024 آپدیت سوم شاهد تغییر رنگ و زیباتر شدن رنگ کلیپ و مدیاها در تایم لاین هستیم. یه جوری جذایتر و جدیدتر شدن و احساس متفاوتی رو از تدوین برای من بوجود آوردن اما موضوع به اینجا ختم نمیشه. حالا به منوی Edit > Lables برید. رنگهای جدید رو میبینید اما با تغییری بزرگ. برخلاف نسخه های قبلی الان میتونیم بجز رنگ های تکی که تعیین کنیم ، پریست های جدید بسازیم و در اختیار هم تیمی هامون بزاریم تا روال کار کردن هامون یکسان بشه. الان میتونیم تنظیمات رنگ کلیپ ها رو بفرستیم برای دیگران و حتما ذخیره کنیم و دوباره ایمپورت کنیم. شاید ندونید اما بعضی از افراد هستن که رنگ های اختصاصی خودشون رو فعال میکنن و چشم شون به اونها عادت میکنه و سرعت کار در این برنامه براشون سریعتر میشه.

اموزش بخش labels در پریمیر پرو 2024 اپدیت 3

5.4 سایر تغییرات پریمیر پرو 2024.3

  • افزایش سرعت و مرور پوشه ها و فایلها در پنجره اصلیه import
  • قابلیت خروجی گرفتن فیلم 8 میلی متری با ساختار 16 و 18 فریم
  • اونهایی که از قابلیت تدوین چند دوربین در پریمیر پرو استفاده میکنن در این آپدیت گزینه ای بنام Multi-Camera Follows Nest Setting براشون اضافه شده که بهشون کمک میکنه برای کات ها تصمیم گیری کنن که در ادامه تدوین چه کاری باهاش انجام بشه. 

28 برای یادگیری منظم ، شماره ها را در مجموعه پریمیر پرو دنبال کنید.
دوره آموزش پریمیر پرو 2024 - قابلیتها و امکانات جدید
مجموعه : پریمیر پرو
دوره آموزش پریمیر پرو 2024 - قابلیتها و امکانات جدید
در این دوره تمام آموزشها و قابلیت های جدید پریمیر پرو 2024 بصورت ویدیویی و کامل توضیح داده میشود. ...
26 دقیقه
25%4,990,000 ریال
3,742,500 ریال
ثانیه -
دقیقه -
ساعت -
روز -

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

ایمیل شما نمایش داده نمیشود
چه آموزشی میخوای؟

چه آموزشی میخوای؟

اگه دوره هامونو دیدی و دوره ای مرتبط و خاص لازم داری بهمون بگو.
طراحی سایت رو بما بسپار

طراحی سایت رو بما بسپار

با یک دهه تجربه و راه اندازی سایتها و فروشگاه های اینترنتی فراوان.
چه آموزشی میخوای؟

چه آموزشی میخوای؟

اگه دوره هامونو دیدی و دوره ای مرتبط و خاص لازم داری بهمون بگو.
طراحی سایت رو بما بسپار

طراحی سایت رو بما بسپار

با یک دهه تجربه و راه اندازی سایتها و فروشگاه های اینترنتی فراوان.